ns_man
Well-known member
Hoewel ik zeker respect heb voor bepaalde van je standpunten @KnightOfCydonia, gaan mijn tenen toch wel krullen van onderstaande uitspraken:
Zuivere sfeermakerij, die niet enkel onwaar (minstens onbewezen) is, maar vooral irrelevant. Of misschien omgeleerd: voor sommigen net erg relevant want door hun "afkomst" moeten ze zeker zwaar genoeg gestraft worden. Want ja, klassenjustitie enzo want ze staan niet met foto en naam/voornaam in de krant.
zoontjes van notarissen, vastgoedmakelaars, dure restaurants en/of zelfs met adellijke titels die je helpen tot stages in het Europees parlement,
Gegeven die jongens hun afkomst, is het niet onwaarschijnlijk dat hun ouders hen aan zo'n hoogstaande functie kunnen helpen.
Sterker nog, sommigen staan nu al op de payroll van o.a. de VUB.
Zuivere sfeermakerij, die niet enkel onwaar (minstens onbewezen) is, maar vooral irrelevant. Of misschien omgeleerd: voor sommigen net erg relevant want door hun "afkomst" moeten ze zeker zwaar genoeg gestraft worden. Want ja, klassenjustitie enzo want ze staan niet met foto en naam/voornaam in de krant.
) geen sociopaat, en nogmaals weet ik niet wat voor personen die reuzegommers zijn, maar als ik zoiets op mijn kerfstok had, zou dit mijn hele leven lang aan mijn geweten knagen. En net daarom zou ik andere mensen echt willen helpen, uit een soort gewetensangst.
). Al zou dat ook een gevaarlijk precedent zijn om andere redenen natuurlijk.