Startlijst
Startlist for Volta Ciclista a Catalunya 2023
Competing teams and riders for Volta Ciclista a Catalunya 2023. Top competitors are Primož Roglič, Rigoberto Urán and Romain Bardet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus genoeg om over te discuteren. Was normaal de bedoeling van een apart wielerforum dat alles wat meer zijn eigen plekje kreeg ipv alles in een thread dus bij deze.Mooi zo, zoals gewoonlijk in Catalonië geen TT in dit rondje van een week. Dat zie ik graag.

EurosportHet is tocvh een mooie waardemeter voor de Giro!
Go Remco
geven ze dit ergens uit?

merciAls ik Eurosport open staan sommige titels in het Frans, sommige dan weer in het Nederlands. Hebben ze voor elke uitzending telkens een Franse en Nederlandse versie of hoe werkt dit precies ? Ben van plan een abo te nemen.Eurosport![]()
Ik kijk altijd op TV (Telenet), geen ervaring met het streaming abonnement maar op TV kan je alle koersen in het Nederlands bekijken dus ik vermoed dat dezelfde beschikbaar zijn via abonnement.Als ik Eurosport open staan sommige titels in het Frans, sommige dan weer in het Nederlands. Hebben ze voor elke uitzending telkens een Franse en Nederlandse versie of hoe werkt dit precies ? Ben van plan een abo te nemen.
Ba vieze val
die ene van jumbo blijkbaar gewoon over die gevallen renners benen gereden en recht gebleven. Aan zo'n snelheid vallen brrrrrr
en zo stom hé gewoon even achterom kijken door die van Alpecin en bamPrecieze oorzaak niet gezien, leek me ook verhoging van wegdek op dat momentdie ene van jumbo blijkbaar gewoon over die gevallen renners benen gereden en recht gebleven. Aan zo'n snelheid vallen brrrrrr
en zo stom hé gewoon even achterom kijken door die van Alpecin en bam
Kon die nu niet gewoon in het wiel van Van Wilder zitten ...
”