Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De officieren worden redelijk goed betaald. Het zijn de vrijwilligers & onderofficieren die 'slecht' worden betaald i.v.m. met een soortgelijke job (vb. politie) (of privé, arbeid(st)er).Het leger heeft precies wel hoge normen.
Iets wat waarsschijnlijk best wel nodig is maar waarom hoor ik overal dat ze zo slecht betalen?
Politie is ook wel een interessante job. ( hangt af van functie) maar selectietesten zijn moeilijker dan bij defensie denk ik. Heb gehoord dat ze het wouden versoepelen maar i dont knowDe officieren worden redelijk goed betaald. Het zijn de vrijwilligers & onderofficieren die 'slecht' worden betaald i.v.m. met een soortgelijke job (vb. politie) (of privé, arbeid(st)er).
Ik hoop op minder .. dan hebben we meer kansIemand die eigenlijk enig idee heeft of er door de coronacrisis meer of minder kandidaten zich hebben aangemeld?

Sorry man, geen idee. Heb volgende week woensdag mijn testen voor onderofficier in een niet technische functie.Ik heb in April mijn testen voor de functie Onderofficier IT verantwoordelijke.
Is er toevallig iemand op het forum die ervaring heeft met deze functie / de testen hieromtrent?
Succes met uw testen ! Laat iets wetenSorry man, geen idee. Heb volgende week woensdag mijn testen voor onderofficier in een niet technische functie.
Thanks! Zal ik doen!Succes met uw testen ! Laat iets weten
Geen probleem veel succes met je testen!Sorry man, geen idee. Heb volgende week woensdag mijn testen voor onderofficier in een niet technische functie.
Voor welke functie heb je gesolliciteerd?Misschien een stomme vraag, maar moet een militair steeds naar dezelfde basis of varieert dit? Ik begrijp wel dat er regelmatig missies op locatie zijn, maar in een standaard week? Kan ik kiezen om vast in bijvoorbeeld Evere te werken, zodat ik normaal gezien niet naar Leopoldsburg en andere moet trekken?
Nog niet gesolliciteerd, maar ik bekijk onder meer Leidinggevend militair paracommando.Voor welke functie heb je gesolliciteerd?
Afhankelijk van de functie (beroepsvrijwilliger, onderofficier of officier) kan zoiets vrij sterk verschillen. Degenen die het meest van kazerne wisselen - om de 2 à 3 jaar - zijn de officieren. Dit heeft vooral te maken met ervaring opdoen voor toekomstige (hogere) functies binnen Defensie. Onderofficieren zitten al vaker langer in hun eenheid alvorens ergens ander tewerkgesteld te worden en beroepsvrijwilligers zullen meestal hun hele leven in eenzelfde eenheid blijven.Misschien een stomme vraag, maar moet een militair steeds naar dezelfde basis of varieert dit? Ik begrijp wel dat er regelmatig missies op locatie zijn, maar in een standaard week? Kan ik kiezen om vast in bijvoorbeeld Evere te werken, zodat ik normaal gezien niet naar Leopoldsburg en andere moet trekken?
Ow yes inderdaad de basisproeven moet je ook de eerste dag samen met je fysieke proeven doen. Mijn punten voor dat onderdeel waren 13/20 als ik me niet vergis. Niets bijster moeilijk, maar de snelheid van je antwoorden telt ook mee voor je punten.Als ik het goed heb begrepen ben je uiteindelijk niet geselecteerd; ga je dit jaar opnieuw proberen? Met de ervaring van de procedure in je achterhoofd, zou je iets anders doen?
+ je hebt niet de basisproef moeten doen, die IQ-testjes op de computer?