PBR Streetgang
Well-known member
sure won'tY'all are wrong! 1 is al een rollercoaster van jewelste en 2 was in alle aspecten beter.
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sure won'tY'all are wrong! 1 is al een rollercoaster van jewelste en 2 was in alle aspecten beter.
![]()
Preach brotha.Die Cameron trademarked high octane action die hij als geen ander weet te schieten blaast eender welke andere big budget franchise way outa water. ;p
sure won't

nay 

Met reeds 2 serieuze film op hun slate mag die laatste van mij gerust de andere richting uitgaan.

● Apple blijft geheimzinnig doen over Vince Gilligan's (Breaking Bad & Better Call Saul) nieuwe show waar die ondertussen al een hele poos aan bezig is. Eerste seizoen is reeds ingeblikt en wordt momenteel afgewerkt. Apple was er zo wild van dat ze ook het tweede al in productie hebben. Toch is er nog steeds geen plot bekend, zelfs geen titel, enkel de codenaam; Wycaro 339
Seehorn werd onlangs geinterviewed and noted she still “can’t even tell you the title,” but explained the series is “sci-fi but in a more psychological kind of sci-fi way.” It will be told through her character's point of view and the show is said to be set in our world while putting a tweak on it, bending reality and focusing on people and exploring the human condition in unexpected, surprising ways. Yeah that's not a lot to go on maar gezien de namen, het enthousiasme en mysterie errond alsook het feit dat Apple zowat de thuisbasis is geworden voor quality sci-fi... Excite!

Looks very very cool this one.● Trailer voor Woken
Anna wakes to kind faces she doesn’t recognise and a remote island she has no memory of. She is forced to re-learn everything about herself, her husband and the baby she is carrying. But when two disfigured people arrive on the island and there is a violent altercation she discovers that the human race is close to extinction and goes searching for the truth about herself. Duidelijk een indie met kleiner budget maar heeft zo te zien nog wel potentieel.
En ook deze ziet er cool uit. Prey zelf ook nog niet gezien, en die animatie zou ook de moeite zijn geweest.● Trailer voor Trachtenbergs nieuwe Predator; Badlands
![]()

Ik doe er nog een schepje bovenop.... Ik ben 1 van de weinige die Alien vs Predator wel kon smaken, was trashy good fun (no, really!)Ik ben 1 van de weinige die de Shane Black Predator wel kon smaken, was thrashy good fun.

Imo krijgt The Predator wat teveel flack. OK het is absoluut geen goede film, OK dat einde is belachelijk, OK ze gaan een beetje onnozel erover.
MAAR daarentegen hebt ge wel een film die zichzelf niet serieus neemt (looking at you Predators), perfect weet wat voor schlock ze aan het maken zijn, lekker R-rated gory is, en leuke gags (al dan niet verwijzend naar de vorige). En als added bonus krijgt ge een uber funny en badass Sterling Brown.
Allez ge gaat mij die film nooit horen verdedigen als "goed", maar ik lach mij wel ziek als ik die bekijk.
Edit: HDTGM mag dringend The Predator eens behandelen!!
Hopelijk werden de makers op tijd ingelicht zodat ze alles deftig kunnen afwikkelen. Ondertussen zijn het eigenlijk 3 shows in 1. Hopelijk krijgen Cherie en de wallians een episch einde en slaagt Dodge Charger, formerly known as Glen, erin om de corrupte SilverCops neer te halen. En dan hebben we natuurlijk onze alien mainliners; will the pupa transform to his next stage?

Revolution in a skinner box world? Alhoewel die tagline, Happiness is contagious, samen met dat petrischaaltje eerder doet denken aan soort engineered virus of misschien zelfs besmettelijke protein disorder a la creutzfeldt-jakob die dopamine huishouding in overdrive pusht? Ben ook wat aant graven geweest naar mogelijke betekenissen van de titel. Letterlijke vertaling uit het Latijns komt neer op het meervoud van veel; "vele velen". Tevens ook de naam van een vroege multiprocessor die dienst deed als een van de eerste switches waar een voorouder van het internet, ARPANET, op steunde voor packet transmissie. Maar ik vermoed dat ook dit er voor iets gaat tussen zitten; https://en.wikipedia.org/wiki/E_pluribus_unum
) die ik al ben tegengekomen en besefte net dat ik Gossip Goblin's fantastische Cycles of Humanity reeks hier nog niet gelinkdropt heb. Bij deze stellen we dat recht. Ik deel er hier nu 4 maar echt wel de moeite om de reeks in z'n geheel eens te checken. Elke video behandelt het bereiken van een andersvormige technologische singulariteit.Ik was vandaag WEL op tijd in de cinema, en heb dus wel de volledige trailer gezien, en ben zowaar nog minder geïnteresseerd.Speciaal voor @Lint omdat ik weet dat deze graag up to date blijft on all things Avatar
Jurassic, did not like very much. Tweede (en nog een beetje derde) act was OK, maar overall not great.@Lint Nog is naar Fantastic 4?![]()

Fuck Blomkamp. Ik ben helemaal fan van wat hij denkt dat hij is en de visies die hij heeft voor zijn films. Maar het eindresultaat blijft hetzelfde: Fuck Blomkamp.
t'is wederzijds, eat lead punk!Sterf

) Ik hoop in ieder geval dat hij nog kansen krijgt. Net zoals Snyder zou die beter een andere zijn script adapteren ipv zelf te schrijven want dat hij visueel getalenteerd is staat denk ik buiten twijfel.