Sean "P Diddy" Combs beschuldigingen

Hoe kan je daar nu deels mee eens zijn? Dus soms zijn criminele feiten wél ok?
Misschien dat bekendheid (of macht) bepaalde mensen met meer doen wegkomen dan niet-bekende en niet-machtige mensen. Ik denk dat dit kan kloppen in specifieke omstandigheden (cfr. die politiecommissaris die er gemakkelijk van afkwam nadat hij tegen 109 km/u werd geflitst op een baan van 50 na zijn pensioenfeest), maar als veralgemening vind ik dat toch eerder neigen naar buikgevoel.

Hoe kan je daar nu deels mee eens zijn? Dus soms zijn criminele feiten wél ok?
Dat bedoel ik niet. Zoals jijzelf het neer schreef als reactie op horse (dat je ferm moet oppassen) leek het alsof je altijd op de blaren moet zitten en gewoon geen zware feiten moet plegen en dat lost alles op.

Maar daarbij ga je aan het feit voorbij dat iemand niks gedaan kan hebben en toch aangeklaagd wordt.

Laatst bewerkt:
Misschien dat bekendheid (of macht) bepaalde mensen met meer doen wegkomen dan niet-bekende en niet-machtige mensen. Ik denk dat dit kan kloppen in specifieke omstandigheden (cfr. die politiecommissaris die er gemakkelijk van afkwam nadat hij tegen 109 km/u werd geflitst op een baan van 50 na zijn pensioenfeest), maar als veralgemening vind ik dat toch eerder neigen naar buikgevoel.

Als je ziet met wie the Diddler allemaal optrok en mogelijks dus ook bezwarende materiaal tegen heeft dan maak ik mij geen illusies dat daar achter de schermen van alles speelt.

Zoveel geld. En toch nog naar zulke extremen moeten grijpen.
Sommige mensen sporen niet.

Wat hebben celebs dan ook met die overdreven (sex)feestjes? Werkelijk nooit gesnapt… al dat geld en toch…
In vele landen tonen mensen hun rijkdom via extreme zaken(auto, huis, privéjets, extreme feestjes etc). In onze contreiren zien we dit niet of weinig, maar het zijn wij die hierin een uitzondering zijn.

Dit soort verhalen lees je hier niet vaak: https://www.gva.be/cnt/dmf20240325_92691210

In Vlaanderen is het eerder standaard om stinkend rijk te zijn, maar nog altijd kleren kopen van C&A, klagen over dure facturen en overheid, en dan nog groenten te kweken in eigen tuin of zo. "De boer ploegde voort"-mentaliteit.

Met de nieuwe generatie zie ik dit anders. Zij durven meer spenderen.

Op zich al zot dat die beelden van de mishandeling van Cassie pas recent zijn opgedoken gezien Diddy zo bekend is.
Die beelden zijn van 2016 hé...
Kan toch iets opbrengen als je die verkocht krijgt en gaat in de VS nog makkelijk ook.
Goh ja, als je weet dat Diddy, Kid Cudi zijn auto midden van LA voor zijn huis heeft laten opblazen omdat die mogelijks een relatie zou hebben met zijn ex...kan me enkel inbeelden wat Diddy zou doen als je zo materiaal van hem naar buiten brengt.

Dat interview van Katt Williams dit jaar blijft toch ook wel geven.
"Everybody getting exposed in 2024" en dat eerste kwartier werd Diddy al gedropped.

Als je door de "online" rabbithole gaat kom je wel al heel wat maffe shit tegen maar wat echt is word natuurlijk in deze tijd enorm moeilijk met al de trollen en naysayers van doen.

Als je door de "online" rabbithole gaat kom je wel al heel wat maffe shit tegen maar wat echt is word natuurlijk in deze tijd enorm moeilijk met al de trollen en naysayers van doen.
Door de sensatiezucht van mensen en het politiek klimaat ga je gewoon horen dat zowat elke persoon met enige macht in de VS naar seksfeestjes ging bij die kerel, en zelfs als zwart op wit zou bewezen worden wie wel of niet blijft dat soort geruchten plakken want "doofpot".

Hoe betrouwbaar is dat, want ik zie een random account met MAGA in zijn beschrijving dan claimen dat een collectie democratische politici en mensen die op de lijst van "vijanden" staan mogelijk iets te maken hebben met schandalen rond een rapper. Dit dan net voor de verkiezingen. Ik zou het heel sterk vinden dat pakweg zo'n Tim Waltz, gouverneur van Minnesota, iets van banden heeft met een Sean Combs.

This en dan nog, als die naar feestjes van Diddy gegaan moesten zijn.
Wie zegt dan dat die überhaupt iets misgedaan hebben?

Inderdaad.

Fun fact, ik heb een postdoc gedaan in de VS. Groot was mijn verbazing toen ik enkele jaren later mijn baas van daar op een foto zag die werd getoond tijdens een Netflixdocumentaire over Epstein. Epstein heeft namelijk ook geld gedoneerd aan wetenschappelijk onderzoek, zoals in het Amerikaans systeem ook normaal is als je rijk bent. Je zal maar eens iemand 2 minuten hebben gesproken, of zijn hand geschud hebben, en dan geassocieerd worden met zo'n crimineel jaren later.

Laatst bewerkt:
Zot dat plots iedereen Puffy in zn mond heeft, alé figuurlijk hé
Is al jaaaaren geweten dat die kerel zo shady is als maar kan zijn

Herinner me dit nog, toen hij zijn hand bijna op Tyson zijn been legde, ik bedoel, als die dat met Tyson probeert gaat die hem zeker niet inhouden met iemand anders :/

Ja, ik kan me ook wel voorstellen dat pakweg een Clinton of Obama daar even acte de présence doet op een feestje dat dan naarmate de avond nadert steeds meer uit de hand loopt (nadat prominente politici al vertrokken zijn).
En als ik er nu zo over nadenk, kan die lijst van die MAGA troll eigenlijk nog wel kloppen, want zowel Hollywood als de muziekscene in de US zijn natuurlijk overwegend uitgesproken links. Dus de kans dat daar een republikein zou uitgenodigd worden is natuurlijk wel zeer klein. Natuurlijk wel koren op de molen van de Trumpers vandaag.

Ja, ik kan me ook wel voorstellen dat pakweg een Clinton of Obama daar even acte de présence doet op een feestje dat dan naarmate de avond nadert steeds meer uit de hand loopt (nadat prominente politici al vertrokken zijn).
En als ik er nu zo over nadenk, kan die lijst van die MAGA troll eigenlijk nog wel kloppen, want zowel Hollywood als de muziekscene in de US zijn natuurlijk overwegend uitgesproken links. Dus de kans dat daar een republikein zou uitgenodigd worden is natuurlijk wel zeer klein. Natuurlijk wel koren op de molen van de Trumpers vandaag.
Trump was daar ook gewoon bij hoor.
Maar je hebt de feestjes die perfect het daglicht kunnen zien. En dan heb je de ‘afterparties’ achter gesloten deuren.
Heel belangrijk om daar onderscheid in te maken.

Als Diddy veroordeeld wordt zijn we wat zekerder dat (afhankelijk van de details die komen) de freak offs er dus ongeveer zo uitzagen.

Prins die ze vermeld zou Azim van Brunei zijn die voor zijn dood inderdaad uit de kast komt.

"Little people" lijkt een duidelijke hint naar kinderen die verkleed zijn als harajuka barbies.

Ondanks haar wat ruwe uiterlijk toch wel echt een welbespraakte en intelligente vrouw.
Tot we via de rechtszaken zekerheid lijkt dit toch wel een inzicht te geven over wat er gebeurde al moeten we zeker onthouden dat dit ook gelogen kan zijn.

Terug
Bovenaan