FlyingHorseman
Well-known member
Aha nu zie ik dat je een G1 hebt! Eerste OLED? Ik ben nu zelf aan't twijfelen tussen de G1 en de C1. Hoewel de G1 op papier uiteraard de beste is, lijken de verschillen me niet supergroot. Het prijsverschil is met een beetje zoeken nu ongeveer €300, maar ik heb geen idee of die verschillen de meerprijs waard zijn. Blijkbaar is de G1 wel wat helderder, wat op mijn appartement met relatief veel lichtinval misschien wél van belang kan zijn... Uiteindelijk gaat het verschil tussen mijn huidige tv en de C1 ook al enorm zijn, enkel een beetje schrik dat ik spijt zou krijgen dat ik de meer heldere G1 niet genomen heb (terwijl ik eigenlijk maar weinig overdag de tv gebruik, hooguit eens op zondag).Met de nieuwe TV (LG OLED 65 G1) heeft de home cinema wel de limiet van de huidige woonkamer behaald.
Meteen gebruik gemaakt van de upgrade om de TV op de center speaker te plaatsen. Klinkt zowaar nog net iets klaarder dan wanneer niet geallieerd met de front left en right.
![]()
Stevige subwoofer ook? SVS'en schijnen zeer goed te zijn. De volgende zou hier ook eentje worden.
EDIT: en de volgende upgrade zou de AVR worden, gezien die geen 120hz@4k passthrough heeft (wel 60fps@4k), terwijl de nieuwe TV wel. Zo blijft ne mens bezig.
Hoe ver zit je trouwens van de tv af?