Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Klinkt als een mooi set! Die B&W 802D’s zijn echt mooie speakers; heb ze echter nog nooit kunnen horen, maar dat zal allicht ook wel dik in orde zijn allemaal.mijn setje :
Stroomvoorziening een power plant premier (natuurlijk niet alles daarop aangesloten maar toch de belangrijkste bronnen )
als front B&W 802D (eerste generatie ) elke bijgestaan door een B&W DP1 subje met elke hun eigen dsp (dus 2 zulke mannen staan )
De center is een B&W HTM4s (doet wat hij moet doen )
Als rears zijn het de B&W 805s
aangestuurd door :
processor : een Marantz AV8805
versterking voor de speakers zijn de lyngdorf SDA2175 (4 stuks want bi-amp de fronts )
Als extra dsp op de fronts staat daar een lyngdorf DP-1 tussen
weergevens :
Blu ray (en ook een goeie cd -speler ) een Marantz UD9004
Voor UHD en dergelijke een Panasonic UB-900 (vroeger ook nog een Oppo gehad maar weggedaan omdat op beeld kwaliteit de panasonic beter was (miniem ) en ik de streamer opties van de Oppo toch niet echt gebruikte (want daar is hij best wel heel goed in )
Dan de beeld weergave wordt nu gedaan door een ultra shortthrow projector : de Optoma UHZ65UST dlp lazer projector op een speciaal daarvoor 100” ALR vast scherm (dit is nu mijnen hoofd tv en daar staat ook een pc op aangesloten voor warships te spelen )
Dan heb ik nog een JVC projector met een 100 “ alr scherm (maar ligt nu tijdelijk buiten gebruik aangezien ik alles heb verhuisd naar een andere ruimte en moet nog het één en ander aan gebeuren )

Begrijpbaar, maar dat was vlak na onze verbouwing, denk zelfs niet dat we er toen al echt woonden.Ik krijg het koud door naar dat interieur te kijken, zo kil zeg.

^ netjes! Maar die tv hangt precies niet recht?

De marantz op blokjes merk ik, is daar een specifieke reden voor? Voor de rest wel een propere setup.Een cleane woonkamer setup, foto's zijn van vlak na onze verbouwing dus alles nog netjes
Alles tweedehands op de kop kunnen tikken
Marantz versterker met monitor audi speakers. Ken er niet veel van, speelt goed en ziet er mooi uit in een strak interieur
LG OLED 55" tv, weet het juiste type niet meer, maar was 4a5 jaar één van de beste op de markt. Denk ook één van de eerste OLED schermen toen in die tijd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De marantz op blokjes merk ik, is daar een specifieke reden voor? Voor de rest wel een propere setup.
Ja ik had het rooster gezien maar wel knap dat er actieve ventilatie in zit. Hier staat'm in een open kast, maar het is nog een rommeltje. Serieuze stof magneet die versterkers.Als je goed kijkt zie je in de bodem een zwart vierkant? Hier zit een 12cm fan die frisse lucht in de kast blaast, daarom staat de marantz op blokjes om de lucht door te laten.
Was bang dat die anders te warm zou worden in de gesloten kast.
Yea, i know..Nu, tis er uit en ik mis het niet ^^mfw someone considers a subwoofer something you can turn of
Niet heel uitgebreid en ondertussen ook al wat verouderd maar momenteel doet het nog zijn dienst. Volgende upgrade zal tv en receiver zijn.
Mediacenter is de pc die aan de receiver gekoppeld is.
- Panasonic 55VT60 plasma
- Denon AVR 3313
- Monitor Audio Silver 6 Fronts
- Monitor Audio Radius 225 Center
- BK XXLS400 FF Sub
![]()

Mijn 3500H staat gewoon open en zelfs met actieve koeling wordt die vrij snel warm.. In een gesloten kast kan die met warme dagen wel eens in beveilging schieten, dus is een fan zeker geen slecht ideeWas bang dat die anders te warm zou worden in de gesloten kast.