Moet ik ook nog doen en Dead Space ook xDHa. Ik ben hier opnieuw gestart met re2 nu. Is goed bevalt me enorm.![]()
ahja en nog 30 andere games xD
Worden anderen daar soms ook depri van?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet ik ook nog doen en Dead Space ook xDHa. Ik ben hier opnieuw gestart met re2 nu. Is goed bevalt me enorm.![]()
Het is niet de meest boeiende platinum... Ben er nu wel mee begonnen en hoop alles in één extra playtrough te doen op een weekje.Ik denk dat ik die platinum ga laten voor wat het is hij sh2r
Idd je hebt geen extra wapens etc en het uitspelen met only mêlee wapens zal ni zo makkelijk zijn. Door de game wel maar onze Eddie zal moeilijk zijn met mêlee aanvallen. Allee straks verder doen hoop hem vandaag uit te hebben.Het is niet de meest boeiende platinum... Ben er nu wel mee begonnen en hoop alles in één extra playtrough te doen op een weekje.
Ik heb hier ook nog heel veel games liggen haha Te weinig tijd met 2 koters en een vrouw in huisMoet ik ook nog doen en Dead Space ook xD
ahja en nog 30 andere games xD
Worden anderen daar soms ook depri van?

Zelfde als Guardians of the Galaxy dus. Ook geen zin meer om daaraan voort te doen eigenlijk.Alé terug in de prison... tis goed dat ik toch al "zo ver" ben ondertussen want deze 2de playtrough zuigt een beetje mijn goesting er uit om mijn PS aan te zetten. Niks tegen de game tho, is echt een top game en ik heb ook niks tegen een extra playtrough voor wat extra eindes etc, maar die collectables man.. wat een sfeerspons is dat. Echt het schoolvoorbeeld van een slechte collectable trophy implementatie. Geen level select of replay level optie, niks gaat over naar NG+, alles is echt zwaar misbaar, zelf binnen een level kan één actie een collectable helemaal blocken. Echt no fun to be found.
Ja, ja, ... I know, ik moet dit niet doen... maar ik doe het toch, het valt me gewoon zwaarder dan ik dacht dat het ging zijn.
Goed om weten, deze nooit gestart omdat ik het zo niet goed wist, maar als dat hetzelfde is qua collectables, ja dan laat maar sowieso xDZelfde als Guardians of the Galaxy dus. Ook geen zin meer om daaraan voort te doen eigenlijk.
Is helemaal niks als Guardians... die collectables zijn super easy om te verzamelen.Goed om weten, deze nooit gestart omdat ik het zo niet goed wist, maar als dat hetzelfde is qua collectables, ja dan laat maar sowieso xD

Tot ge ene vergeet...Is helemaal niks als Guardians... die collectables zijn super easy om te verzamelen.![]()
Succes , ik zit zo goed aan 't einde enorme plot twist kan ik je wel al zeggenBen net in de prison beland
Voor welke trophies ben je aant gaan ?Alé terug in de prison... tis goed dat ik toch al "zo ver" ben ondertussen want deze 2de playtrough zuigt een beetje mijn goesting er uit om mijn PS aan te zetten. Niks tegen de game tho, is echt een top game en ik heb ook niks tegen een extra playtrough voor wat extra eindes etc, maar die collectables man.. wat een sfeerspons is dat. Echt het schoolvoorbeeld van een slechte collectable trophy implementatie. Geen level select of replay level optie, niks gaat over naar NG+, alles is echt zwaar misbaar, zelf binnen een level kan één actie een collectable helemaal blocken. Echt no fun to be found.
Ja, ja, ... I know, ik moet dit niet doen... maar ik doe het toch, het valt me gewoon zwaarder dan ik dacht dat het ging zijn.
Ben vooral benieuwd voor Alan Wake 2 en Dead Space hoe zij het doen. Bij RE4 was er ook iets met die treasures maar dat was gelijk veel chiller.Is helemaal niks als Guardians... die collectables zijn super easy om te verzamelen.![]()
Allemaal, als deze run uit is en ik doe niks verkeerd heb ik normaal de platinum.Voor welke trophies ben je aant gaan ?
Binnen de 10 uur heb ik al. Maar dus wel: enkel melee, 4 NG+ eindes, alle collectables en geen radio.Dus zonder pistole, binnen de tien uur succes
De plat van alan wake 2 gade niet veel moeite mee hebben.. Dead space heb ik niet op men boekje staan.Ben vooral benieuwd voor Alan Wake 2 en Dead Space hoe zij het doen. Bij RE4 was er ook iets met die treasures maar dat was gelijk veel chiller.
Als ook is de gameplay daar meer varierender waardoor je het wel wat leuker kan maken tussendoor.
Funny enough op PC care ik er ook niet om xDVreemd dat enkel de playstation mij zo ver kan krijgen.