Silent Hill 2

Het is niet de meest boeiende platinum... Ben er nu wel mee begonnen en hoop alles in één extra playtrough te doen op een weekje.
Idd je hebt geen extra wapens etc en het uitspelen met only mêlee wapens zal ni zo makkelijk zijn. Door de game wel maar onze Eddie zal moeilijk zijn met mêlee aanvallen. Allee straks verder doen hoop hem vandaag uit te hebben.

Moet ik ook nog doen en Dead Space ook xD

ahja en nog 30 andere games xD

Worden anderen daar soms ook depri van?
Ik heb hier ook nog heel veel games liggen haha Te weinig tijd met 2 koters en een vrouw in huis :D

Dead Space heb ik wel uitgespeeld. Enkel de impossible trophy heb ik aan me voorbij laten gaan.

Zit nu bijna aan 10 uur. Net terug uit het hospitaal

Alé terug in de prison... tis goed dat ik toch al "zo ver" ben ondertussen want deze 2de playtrough zuigt een beetje mijn goesting er uit om mijn PS aan te zetten. Niks tegen de game tho, is echt een top game en ik heb ook niks tegen een extra playtrough voor wat extra eindes etc, maar die collectables man.. wat een sfeerspons is dat. Echt het schoolvoorbeeld van een slechte collectable trophy implementatie. Geen level select of replay level optie, niks gaat over naar NG+, alles is echt zwaar misbaar, zelf binnen een level kan één actie een collectable helemaal blocken. Echt no fun to be found.

Ja, ja, ... I know, ik moet dit niet doen... maar ik doe het toch, het valt me gewoon zwaarder dan ik dacht dat het ging zijn.

Alé terug in de prison... tis goed dat ik toch al "zo ver" ben ondertussen want deze 2de playtrough zuigt een beetje mijn goesting er uit om mijn PS aan te zetten. Niks tegen de game tho, is echt een top game en ik heb ook niks tegen een extra playtrough voor wat extra eindes etc, maar die collectables man.. wat een sfeerspons is dat. Echt het schoolvoorbeeld van een slechte collectable trophy implementatie. Geen level select of replay level optie, niks gaat over naar NG+, alles is echt zwaar misbaar, zelf binnen een level kan één actie een collectable helemaal blocken. Echt no fun to be found.

Ja, ja, ... I know, ik moet dit niet doen... maar ik doe het toch, het valt me gewoon zwaarder dan ik dacht dat het ging zijn.
Zelfde als Guardians of the Galaxy dus. Ook geen zin meer om daaraan voort te doen eigenlijk.

Voor welke trophies ben je aant gaan ?

Is helemaal niks als Guardians... die collectables zijn super easy om te verzamelen. :rolleyes:
Ben vooral benieuwd voor Alan Wake 2 en Dead Space hoe zij het doen. Bij RE4 was er ook iets met die treasures maar dat was gelijk veel chiller.

Als ook is de gameplay daar meer varierender waardoor je het wel wat leuker kan maken tussendoor.

Ben vooral benieuwd voor Alan Wake 2 en Dead Space hoe zij het doen. Bij RE4 was er ook iets met die treasures maar dat was gelijk veel chiller.

Als ook is de gameplay daar meer varierender waardoor je het wel wat leuker kan maken tussendoor.
De plat van alan wake 2 gade niet veel moeite mee hebben.. Dead space heb ik niet op men boekje staan.
Ook die van deze game zal er niet op komen , heb hem op pc gespeeld en daar begin ik er zelfs niet aan. Vreemd dat enkel de playstation mij zo ver kan krijgen.

Vreemd dat enkel de playstation mij zo ver kan krijgen.
Funny enough op PC care ik er ook niet om xD

Daar kijk ik gewoon, wat wil ik doen en wat niet en dan stop ik. Groot verschil is dat je daar ook geen plats hebt etc ofc.. niet dat dat zo veel uit maakt, maar het geeft toch een net iets anders gevoel?? Maar de grootste reden is, dat ik het altijd al gedaan heb en nu het een gewoonte is om te doen, er zijn uitzonderingen waar ik het niet doe, maar sinds PS5 is mijn plat ratio wel echt 99% geworden for some reason :p

Terug
Bovenaan