Idd ik ken u al een beetjeNee, kweet het, maar ik wil hem terug completen dus zal er wel 3 keer ofzo door moeten![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd ik ken u al een beetjeNee, kweet het, maar ik wil hem terug completen dus zal er wel 3 keer ofzo door moeten![]()

Doe dat met plezier voor alle duidelijkheid, keer blind er door, dan keer op hardcore en zowat alles doen wat nodig is en daarna speedrun op Professional voor de challenge en we zijn klaarIdd ik ken u al een beetje![]()
( ik heb nu op de base game zonder de DLC te spelen al 120+ uur played xD )Ik +130 u en heb niet eens platinum. Ga binnenkort ook ps4 versie doenDoe dat met plezier voor alle duidelijkheid, keer blind er door, dan keer op hardcore en zowat alles doen wat nodig is en daarna speedrun op Professional voor de challenge en we zijn klaar( ik heb nu op de base game zonder de DLC te spelen al 120+ uur played xD )
Ben ook aan het twijfelen, maar als de game per ongeluk enkel in het Frans zou zijn.. dat houdt me tegen€51 op amazon.com.be (met BG-referal toegepast)
Mits ge het zo goedkoop kunt krijgen...(zal waarschijnlijk wel een Franstalige case zijn voor wie het interesseert)
Als ge The Medium kon waarderen vind ik deze remake (gebaseerd op reviews en mijn ervaring met het verhaal) zeker de moeite.
Komt dat zelfs nog voor? Da's nog eerder iets van het PS3/360 tijdperk nee?Ben ook aan het twijfelen, maar als de game per ongeluk enkel in het Frans zou zijn.. dat houdt me tegen
Ik heb deze destijds bij de release max 50 a 70min aan een stuk gespeeld. Een "aangename" ervaring zou'k het niet noemen. Zelfs de originele PSX game, kruipt nog steeds met gemak onder mijn huid.'k Zou dit zo graag kunnen spelen, maar ik kan dus echt geen horror spelen, ik leef mij te hard in, niet gezond.
Horror films geen probleem, maar een spel? Nope.
Geen idee. Op ps4 toch paar keer gehad met Duitse of Franse exemplarenKomt dat zelfs nog voor? Da's nog eerder iets van het PS3/360 tijdperk nee?
Was externe verkoper. Bol zelf staat als niet leverbaarOp bol gisteren 77€ lol
Ah oké dat heb ik niet gezien media markt vond hem gisteren ook niet net als dreamland.Was externe verkoper. Bol zelf staat als niet leverbaar
(wel nog 5 euro verzending bij)

Soms al te koop ;-)69.99 euro bij ons. Mediamarkt
Gij moet eerst nog resident evil spelen lolIk trek hier mijn brievenbus open...
![]()
Ja, da was mijn eerste reactie ook xDGij moet eerst nog resident evil spelen lol
Luxe problemenJa, da was mijn eerste reactie ook xD
"Ik zit nog maar in act 7 van 16, wa nu gedaan!!!"
Gamen in general, klagen over nen backlog van 20+ games.. xDLuxe problemen
Jaja.. 20+klagen over nen backlog van 20+ games.. xD

Dit jaar eh...Jaja.. 20+![]()