Silent Hill 2

Idd ik ken u al een beetje :cool:
Doe dat met plezier voor alle duidelijkheid, keer blind er door, dan keer op hardcore en zowat alles doen wat nodig is en daarna speedrun op Professional voor de challenge en we zijn klaar :p ( ik heb nu op de base game zonder de DLC te spelen al 120+ uur played xD )

Doe dat met plezier voor alle duidelijkheid, keer blind er door, dan keer op hardcore en zowat alles doen wat nodig is en daarna speedrun op Professional voor de challenge en we zijn klaar :p ( ik heb nu op de base game zonder de DLC te spelen al 120+ uur played xD )
Ik +130 u en heb niet eens platinum. Ga binnenkort ook ps4 versie doen

Ben ook aan het twijfelen, maar als de game per ongeluk enkel in het Frans zou zijn.. dat houdt me tegen
Komt dat zelfs nog voor? Da's nog eerder iets van het PS3/360 tijdperk nee?
'k Zou dit zo graag kunnen spelen, maar ik kan dus echt geen horror spelen, ik leef mij te hard in, niet gezond.
Horror films geen probleem, maar een spel? Nope.
Ik heb deze destijds bij de release max 50 a 70min aan een stuk gespeeld. Een "aangename" ervaring zou'k het niet noemen. Zelfs de originele PSX game, kruipt nog steeds met gemak onder mijn huid.

Ik heb de mijne hier besteld: https://www.allyourgames.nl/ ( €65 )
Maar is zo te zien ondertussen uitverkocht en niet meer beschikbaar.

Heeft em precies wel nog, heb ik ooit al games gekocht trouwens voor wie twijfelt :) (wel nog 5 euro verzending bij)

Ook hier nog aanwezig ( met steelcase?? ) maar is wel 70 en 6 of 7 euro verzending.

Als iemand de steelcase heeft bij zijn pre-order maar niet wil, ik heb mss wel interesse! 😇

Ik trek hier mijn brievenbus open...

461869747_538690805184516_4514831725462494669_n.jpg

Terug
Bovenaan