kaydoh
Well-known member
Pas op, ik herken dat dat fantastische spellen zijn zu, daarom vind ik het zo k*t dat ik die niet kan spelen.Boeee!!! Ik moet eerlijk zijn, het is maar de laatste paar jaar dat ik dit ook meer en meer weet te waarderen.
De reden dat ik geen ervaring had met SH en RE tot dan was ook omdat ik gewoon niet echt into horror was.
Maar games zoals TLOU en dan kleinere andere titels hebben me hier meer en meer toch wat doen in rollen. Silent Hill 1 heb ik als kind wel eens gespeeld maar nooit lang, altijd dat begin level. Maar nu met deze remake en de opbouwende jaren van wat meer horror games denk ik dat het tijd is om eens iets als dit compleet te ervaren
Games als The Quarry, Until Dawn of zo Cthulhu geïnspireerde games hebben me ook geholpen. Dit is nooit super scary of vuil, maar het donkere grimmige sfeertje wordt wel aantrekkelijker op een manier xD
Die originele Silent Hill heb ik proberen spelen, ik werd echt gewoon fysiek misselijk van die sfeer.
Maar Bloodborne etc, wat eigenlijk ook wel op het randje is in sommige gebieden, no problemo voor één of andere reden