Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik speel in performance mode. 30 fr gaat niet meer voor mij vrees ikValt het mee de 30 FPS mode of weer extra veel Blur?
Voor mij is dat meestal onspeelbaar 30 fps
. Heb wel eens gekeken. En in fidelity ziet RT er idd beter uit. In performance mode ook wat glinstering hier en daar. Maar niets echt storend. Dus in performance mode zeker de moeite...Ja dat wist je eigenlijk eh, stond er bij dat dit later ging zijn en is bijna altijd bij amazon op releaseHier nog steeds niet binnen, k ga ook ne keer iets bij Amazon bestellen kalf dak ben.

Mijn vrouw heeft besteld, jaja dinsdag is die hier niet dus. Zal het positief bekijken twas maar 45€ (incl korting van haar )Ja dat wist je eigenlijk eh, stond er bij dat dit later ging zijn en is bijna altijd bij amazon op release![]()
Ej, het spel loopt niet weg ehMijn vrouw heeft besteld, jaja dinsdag is die hier niet dus. Zal het positief bekijken twas maar 45€ (incl korting van haar )

Ik ga plooien voor het op psn te kopen, mijn ander exemplaar kan ik sowieso aan inkoop prijs verkopen of mss iets meerEj, het spel loopt niet weg eh
Tijd genoeg!
Spelen jullie deze op pc of op ps5?
Ik speel de pc versie maar vind de performance toch echt wel ondermaats, zelfs op een 4090...
www.dsogaming.com

"Kweet niet of het elders te verkrijgen is, was overal uitverkocht ( tenzij er nieuwe stock is )Levertijd van amazon BE laat wel lang op zich afwachten. Praktisch klaar met P3R, dus ga men order maar cancellen en het elders aanschaffen mits ik er zo gauw mogelijk wil inspringen na Episode Aigis.
Niet zeker of ik nog vaak op amazon BE ga kopen als ze vaker die prul doen van "zeer lage prijs, maar... we sturen u wel als het ooit effectief in stock is en uw order verzonden wordt"
Ik vrees ergens wel dat ze op veel webshops meer en meer zich richten op pre-orders en weinig overige stock houden gezien digitale aankopen zoveel populairder zijn. Nu ja, €15-€20 verschil voor de premium van "digital convenience" is het me niet waard en kan ik nog wel een paar dagen geduld hebben. Ik herinner me dat ik begin dit jaar bij Game Mania binnen wandelde 2/3 dagen na de launch van Tekken 8 en ze hadden geen exemplaren in stock... Allez, ge zijt een games-winkel en ge zorgt enkel voor de pre-order mensen?Kweet niet of het elders te verkrijgen is, was overal uitverkocht ( tenzij er nieuwe stock is )
NVM, ondertussen gewoon in stock op Bol ( wel de enigste plaats )

Dit is jammer genoeg al een tijdje aan de gang, ergens snap ik het, ergens vind ik het overdreven ook. Het probleem is dat er denk ik echt minder en minder winst wordt gemaakt per verkochte game als ook slaan games snel af in prijs en zijn alle andere kosten van een winkel duurder geworden. Dus meer overgaan naar pre-orders met een lichte stock op release om zeker te zijn dat je alles verkoopt en niet te blijven zitten met 20 exemplaren waarmee je je winst nadien kwijt speelt. ( Overdreven voorbeeld )Ik vrees ergens wel dat ze op veel webshops meer en meer zich richten op pre-orders en weinig overige stock houden gezien digitale aankopen zoveel populairder zijn. Nu ja, €15-€20 verschil voor de premium van "digital convenience" is het me niet waard en kan ik nog wel een paar dagen geduld hebben. Ik herinner me dat ik begin dit jaar bij Game Mania binnen wandelde 2/3 dagen na de launch van Tekken 8 en ze hadden geen exemplaren in stock... Allez, ge zijt een games-winkel en ge zorgt enkel voor de pre-order mensen?![]()