Silent Hill 2

Dat hoort er nu eenmaal bij, toch? Waarom zou alles altijd maar snel, snel moeten gaan? Dat is precies het probleem van de maatschappij tegenwoordig: mensen hebben nauwelijks nog geduld. Silent Hill 2 voelt tegelijkertijd nostalgisch en vernieuwend aan, doordat het zaken doet dat hedendaagse games niet doen. En ik vind dat geweldig. Het hoort er ook bij dat je hier en daar even moet zoeken naar aanwijzingen en soms wat rond moet dwalen. Maar meestal is het wel duidelijk welke richting je op moet, vooral omdat sleutels en andere objecten vaak duidelijke en betekenis volle namen hebben.
Ik vraag me dan eerder af waarom alles altijd zo zwart wit moet zijn. :)

Ik zeg toch niet dat ik de game wil rushen of rap rap wil uit hebben? Enkel dat dit voor mij een hele slow burner is. Tussen rushen en heel traag zit ook nog een normaal tempo eh.

Het ging me ook eerder over het feit dat dit type games en sfeer nieuw zijn voor me en ik toch merk dat dit voor een andere manier van spelen zorgt bij me, een observatie, geen klacht.

Ik amuseer me met de game ook al gaat het heel traag.

Denk niet dat bunker bedoeld dat de game sneller moet gaan. Tis gewoon als ik hem al beetje begin te kennen dat het eerder is van ik wil alles gezien hebben en ga liever nog een keertje extra terug gaan kijken om zeker te zijn. Waardoor wij gemiddeld iets trager door de eerste run gaan :) maar da zelfde moment wil je ook gewoon verder genieten maar die eene kronkel in het hoofd doet u zo hard twijfelen dat je iets zou missen die je niet wil missen. Tis soms moeilijk haha :)
Ah kijk, ik had kunnen wachten met zelf reageren!

Ik had inderdaad niet verwacht dat ik een lineair spel als dit zo traag zou spelen, en telkens dat gevoel dat je iets niet gezien hebt, of een deur die misschien toch nog iets nieuws te bieden heeft met hoe alles steeds veranderd in de levels.

Dit zorgt er idd voor dat ik blijf rond dolen. Was inderdaad niet negatief bedoeld, gewoon iets dat ik niet verwacht had.

Ik vraag me dan eerder af waarom alles altijd zo zwart wit moet zijn. :)

Ik zeg toch niet dat ik de game wil rushen of rap rap wil uit hebben? Enkel dat dit voor mij een hele slow burner is. Tussen rushen en heel traag zit ook nog een normaal tempo eh.

Het ging me ook eerder over het feit dat dit type games en sfeer nieuw zijn voor me en ik toch merk dat dit voor een andere manier van spelen zorgt bij me, een observatie, geen klacht.

Ik amuseer me met de game ook al gaat het heel traag.
Of misschien wil je het spel onder de 18 uren uitspelen, omdat je die 88 reviews niet geloofde over de speelduur van het spel 😜😂.
Ma bon, ik zit ook nog in het hospitaal, ben er nog niet direct weg denk ik. Maar niet erg, heb de verpleegsters wel graag daar 🙈.

Of misschien wil je het spel onder de 18 uren uitspelen, omdat je die 88 reviews niet geloofde over de speelduur van het spel 😜😂
Zit al aan 10 uur, not happening 😂

Maar ik speel van nature altijd heel traag, hier valt het gewoon nog eens zo hard op. RE4 heb ik de eerste keer 26 uur ofzo over gedaan, nadien heb ik speedruns gedaan van 2 uur op hardcore enzo :p

Eerste runs zijn altijd heel traag bij mij, Wukong ook 100 uur voor eerste run, je kan dat platten in 60... :p

je moet goed de map gebruiken om te kijken waar heen je moet ik deed dat in het begin ook niet en liep ook veel rond te dolen.
tot je de map goed begint te bekijken dan komt het wle goed.

je moet goed de map gebruiken om te kijken waar heen je moet ik deed dat in het begin ook niet en liep ook veel rond te dolen.
tot je de map goed begint te bekijken dan komt het wle goed.
Ja inderdaad, tot nu toe heb ik eigenlijk nog nooit vast gezeten. Ik speel wel op mijn gemak, maar heb eigenlijk nog nergens getreuzeld. Ik kijk continu op de map zoals je zegt.

Heb ook nog nergens vast gezeten hoor en ik gebruik da map genoeg. Je merkt gewoon dat er vaak dingen veranderen binnen de map als je dingen doet en mijn OCD brein denkt dan, wat als er daar toch iets nieuw ligt!!! 9 op de 10 is dat niet zo, en dat heeft niks te maken met vast zitten of verloren lopen, maar met ik die denk, wat als...

Das wel een toppertje die shotgun. Gebruik hem heel zelden. Alleen als ik ergens door moet waar ik denk nu gaan ze mij liggen hebben. :-) anders melee all the way en af en toe een pistol killetje.

Ik ben ook een heel trage speler, ik kijk gewoon in alle kamers waar je binnen kan. En nadien begin ik de puzzel samen te leggen het is niet de beste manier maar voor mij werkt dit relatief goed.

Ik ben ook een heel trage speler, ik kijk gewoon in alle kamers waar je binnen kan. En nadien begin ik de puzzel samen te leggen het is niet de beste manier maar voor mij werkt dit relatief goed.
Ge zit nochtans al even ver of verder als mij xD
Maar ik heb wel echt niet veel gegamed deze week :s

Amai, just uit hospitaal, 9u op de teller
the other side van het hospitaal was ook nog een uitgebreid stuk moet ik zeggen

Ik moet nog 1 armbandje hebben in dat hospital. Gisteren avond mijne tv luid gezet lichten uit mijn madam was er ni content mee lol
Over het algemeen spelen we samen zij doet denk werk ik heb chance mee zo een vrouwke

Ik moet nog 1 armbandje hebben in dat hospital. Gisteren avond mijne tv luid gezet lichten uit mijn madam was er ni content mee lol
Over het algemeen spelen we samen zij doet denk werk ik heb chance mee zo een vrouwke

Haha. Ik ken da. Als ik zit te gamen durft die nog al eens zeggen. Lukt het niet jongen ? Moet ik het doen noob ! En dan overal loopt ze te vertellen als ze eens iets gezien of gevonden heeft wa voor pro het wel niet is. 🙈🙈🙈

Haha. Ik ken da. Als ik zit te gamen durft die nog al eens zeggen. Lukt het niet jongen ? Moet ik het doen noob ! En dan overal loopt ze te vertellen als ze eens iets gezien of gevonden heeft wa voor pro het wel niet is. 🙈🙈🙈
Ik heb een ander in huis. Een controller is haar absolute vijand. Dat doet nooit wat ze vraagt volgens haar. Zelf de dochter van 6 jaar wint met alles vlot van haar :laugh:

Straks ga ik met Silent Hill beginnen

Terug
Bovenaan