Silent Hill 2

Dit is wel zo'n titel waarbij ze gaat willen meekijken hier. Ze had bij RE:Village de hele walkthrough al bekeken voor ik begon er mee en zat mij dan uit te lachen als ik iets niet vond. :unsure:
Ze wilde het zelf ook spelen, maar het komt er nooit van, denk dat ik ze met deze eens in gang ga steken om zelf te spelen, buiten AC heeft ze zich nog aan niets gewaagd.

Zo veel vrouwen hier die af en toe ook eens een spel spelen of meekijken. 😱
Bwa nee, Die van mij speelt met de dochter al wel eens op de switch. Maar meer dan Switch sports, Mario kart of Mario Party is dat niet. Van mijn PS5 blijft ze af. Als ik eens speel, leest die meestal een boek. Horror speel ik vooral als de kinderen in bed steken en mijn vrouw gaat tenissen of padellen. Dan heb ik eens een beetje tijd om erin te komen. Anders is dat moeilijk. 2 kinderen slorpen de energie en tijd uit uw lijf.

Ik heb die 3x coins gevonden in dat appartement en eerste keer die kegel boss gezien gewoon. Ik vind het momenteel nog niet echt creepy en weinig jumpscares.

Ik heb die 3x coins gevonden in dat appartement en eerste keer die kegel boss gezien gewoon. Ik vind het momenteel nog niet echt creepy en weinig jumpscares.
Dat is als je ouder wordt wel. Daarom dat ik met headset speel, audio goed hard, pikdonker en helemaal alleen als iedereen slaapt. En gisteren avond was er toch een moment dat ik wat kippenvel had 😅.

Echt super scary is het spel helemaal niet inderdaad, maar ik vind de setting wel unsetteling en zeer goed gebracht wat ik veel belangrijker vind dan dat ik "bang" zou moeten zijn. Jump scares komen er later gelijk meer dan in het begin, toch een paar keer gehad dat ik iets niet zag en dacht gvd, gij zat goe weg. Maar niet dat ik er van mijn stoel van spring, wat goed is, want daar vind ik dan ook weer niks aan, de balans is eigenlijk zo goed als perfect...

Deze middag nog even gespeeld en ik ben nu volledig het hospitaal uit, deze keer wel echt vlot gespeeld, hopelijk kan ik dit tempo wat meer aan houden.

Ik 0 verwachtingen. Had gewoon gedacht dat meer creepy ging zijn met jumpscares. Mss komt het nog
Jumpscares is toch wel overrated vind ik. De sfeer en geluid, de stilte soms waar je u ongemakkelijk bij voelt. En creepy zal voor iedereen wat anders liggen bv ik ben niet rap onder de indruk van horror games.
Als mijn vrouw gaan slapen is en het is hier donker zet ik het geluid wat luider.

Jumpscares is de zwakste manier van horror die er is, een jumpscare kan goed zijn, maar een goeie jumpscare is echt niet makkelijk, 9/10 zijn ze cheap en zie je ze van kilometers ver aankomen.

Ik net bossfight in appartement en er nu uit. Ik hoop echt dat het spannend zal worden en wat meer verhaal. Ik speel dit met vrienden share play en ze beginnen wat af te haken :(

Waarom zou je dit spel share play met vrienden willen spelen? Dan mis je compleet de juiste ervaring als er een lolbroek tussen zit. Met uw vrouw/vriendin naast uw zijde kan ik volledig begrijpen, ma dit niet persoonlijk...

"Ik vind het niet griezelig! Wanneer wordt het eng?" - Ondertussen allemaal samen in party virtueel handjes vast houden zodat niemand pipi doet.

JK tho, zelf hier net even kort een stukje prison gedaan, voor het eerst eens efkes "vast" gezeten. Ik snapte even niet wat de bedoeling was en dacht dat ik ergens iets niet gevonden had, maar bleek gewoon dat ik de puzzel niet goed bekeken had xD

Elk ze ding toch? Wij hebben al onze horror games samen gedaan... Speel dit gewoon met vrienden omdat ik dit niet graag alleen doe. Zeker dat gangetje gangetje lopen en puzzels oplossen. Ik zou te rap afhaken.

Visage, Madison, Quarry,Layers of Fear.

Vonden we allemaal zalig en creepy ook buiten Thé Quarry natuurlijk. Dat was een dikke teleurstelling

Terug
Bovenaan