Silent Hill 2

Ben vooral benieuwd voor Alan Wake 2 en Dead Space hoe zij het doen. Bij RE4 was er ook iets met die treasures maar dat was gelijk veel chiller.

Als ook is de gameplay daar meer varierender waardoor je het wel wat leuker kan maken tussendoor.
Dead Space vond ik de max, enkel 1 trophy, impossible mode doe ik niet. Dat is als je dood gaat, wordt je save verwijderd en kan je opnieuw beginnen.

Liever dat dan collectables xD
Goh hangt er vanaf. Ik vind die in dead space van moeilijkheid er toch iets over. Impossible mode is ook nog eens op de hoogste moeilijkheidsgraad van het spel. En doodgaan, dat is toch rap gebeurd hoor. Vandaar dat ik daar niet aan begonnen ben. Al de rest heb ik wel gedaan. Wel een heel fijn spel!

Goh hangt er vanaf. Ik vind die in dead space van moeilijkheid er toch iets over. Impossible mode is ook nog eens op de hoogste moeilijkheidsgraad van het spel. En doodgaan, dat is toch rap gebeurd hoor. Vandaar dat ik daar niet aan begonnen ben. Al de rest heb ik wel gedaan. Wel een heel fijn spel!
Eentje die 10 keer erger is, Mein Leben in Wolfenstein II. Zelfde concept alleen is die difficulty in dat spel gewoon 9/10 vs de 4/10 in Dead Space :p

Ook in het gevang beland hier. Remake blijft zichzelf bewijzen als een verbetering op zoveel vlakken. De redesign van Eddie vind ik er een beetje over. Ok, hij moet een onzekere, dikke 20er voorstellen, maar dat hij er zodanig bezweet/puffy moet uitzien... komt een beetje cartoony over in mijn ogen.

@Unpro Ik vrees dat net gelijk zovele online retailers ze voornamelijk nog focussen op pre-orders en voor de rest weinig moeite doen om stock te houden gezien de marge nihil is aan de MSRP-prijs en digitaal populairder dan ooit is. Zonde natuurlijk, omdat ge nu bijna net zo goed af zijt om digitaal te kopen..

Waarom staat deze eigenlijk bijna nergens fysiek te koop? Op bol.com staat hij wel maar voor 79,99 :crazy:

Ik dacht dat ik hem zien liggen heb in supra bazar maar ben het niet meer zeker. Net even op de site gekeken maar zie hem niet staan. Hij is idd niet zo simpel te vinden.

Tis een merde, als het zo blijft ( of slechter wordt ) dan stopt het voor mij na deze generatie en ga ik mogelijks over naar PC gaming.

Ik weiger die digitaal te kopen. Dat is ook de reden dat ik Wukong niet moet hebben. Ik speel die games uit en verkoop ze door. Zo is het minder kostelijk dan er 70 euro aan te geven, uit te spelen en dan digitaal in uw bib te hebben staan om nooit meer te spelen.

Silent Hill heb ik via Bol gekocht voor 69,99 euro vorige week. Diegene die er nu opstaat aan bijna 80 euro is via een externe verkoper. Daar moet je mee opletten. Bol zelf zal op 69,99 zitten maar nu niet leverbaar. Als die uit is , doe ik die ook weg

Ik weiger die digitaal te kopen. Dat is ook de reden dat ik Wukong niet moet hebben. Ik speel die games uit en verkoop ze door. Zo is het minder kostelijk dan er 70 euro aan te geven, uit te spelen en dan digitaal in uw bib te hebben staan om nooit meer te spelen.

Silent Hill heb ik via Bol gekocht voor 69,99 euro vorige week. Diegene die er nu opstaat aan bijna 80 euro is via een externe verkoper. Daar moet je mee opletten. Bol zelf zal op 69,99 zitten maar nu niet leverbaar. Als die uit is , doe ik die ook weg
Ik probeer het ook te vermijden deze wel digitaal, door die problemen met amazon (heb nog steeds mijn geld niet weer )
Resident evil 4 heb ik ook digitaal omdat ik dat af en toe opnieuw speel.
Maar zoals je zegt verkoop ik ook snel mijn games nadat ze uit zijn

Ik probeer het ook te vermijden deze wel digitaal, door die problemen met amazon (heb nog steeds mijn geld niet weer )
Resident evil 4 heb ik ook digitaal omdat ik dat af en toe opnieuw speel.
Maar zoals je zegt verkoop ik ook snel mijn games nadat ze uit zijn
Ik heb die Amazon geannuleerd maar had nog niets betaald. Dus ik had geen problemen. Was wel laatste keer dat ik bij Amazon zoiets bestel

Ik wou dat ik het ook kon.. gewoon kopen, spelen en verkopen. Echt al veel gedacht om mijn manier van gamen en verzamelen te herzien maar is lastig. Ik kan kan heel moeilijk een lijn trekken wat ik dan wel of niet de moeite vind om te bewaren. Met nu meer franchises echt te volgen denk ik er we vaker over om gewoon all in te gaan op die franchises en dan misschien nog iets vaker een extrake te kopen ervoor met het geld dat ik dan terug krijg door bv mijn indie games of gewone AAA games weer weg te doen. Maar ik ken mezelf dat gaat alles alleen moeilijker maken xD

Ik wou dat ik het ook kon.. gewoon kopen, spelen en verkopen. Echt al veel gedacht om mijn manier van gamen en verzamelen te herzien maar is lastig. Ik kan kan heel moeilijk een lijn trekken wat ik dan wel of niet de moeite vind om te bewaren. Met nu meer franchises echt te volgen denk ik er we vaker over om gewoon all in te gaan op die franchises en dan misschien nog iets vaker een extrake te kopen ervoor met het geld dat ik dan terug krijg door bv mijn indie games of gewone AAA games weer weg te doen. Maar ik ken mezelf dat gaat alles alleen moeilijker maken xD
Ik ben al blij dat ik eens een spel mag spelen van mijn madam. Als ik daar kasten vol ga steken, gaat er eentje niet tevreden zijn denk ik :lol:
Dus momenteel doe ik het zo. Ik ben ook niet echt een verzamelaar. Alleen Lego doen we wel samen en hebben we wel wat van staan. Zij leest graag boeken bijvoorbeeld, maar ze leent dan digitale boeken in de bib op haar e reader. De enige verzameling dat we echt hebben is van de klein mannen. Bergen speelgoed dat ze niet altijd weten waar te beginnen. Dat komt van overal ( peter / meter / zus / schoonouders/ noem maar op)

Zelf heb ik daar wat minder moeite mee. Koop bijna alles digitaal. Pc gaming is altijd main geweest voor de komst van men dochter waardoor ik dat op playstation en xbox ook heb gedaan. Heb maar een handje vol games liggen. Zou dat beter ook beginnen doen :-) zou mij enorm veel geld besparen door ze terug te verkopen als ze uit zijn. Ohja :-)

Terug
Bovenaan