Silent Hill f

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
shf.png

release: 25 september 2025
genre: horror
dev: NeoBards Entertainment

Een gloednieuwe Silent Hill in een Japanse setting.

In 1960s Japan, Shimizu Hinako’s secluded town of Ebisugaoka is consumed by a sudden fog, transforming her home into a haunting nightmare.

As the town falls silent and the fog thickens, Hinako must navigate the twisted paths of Ebisugaoka, solving complex puzzles and confronting grotesque monsters to survive.

Immerse yourself into Hinako’s world imagined by renowned author Ryukishi07, with entrancing music, including pieces by Akira Yamaoka, and beautiful visuals in a gripping tale of doubt, regret, and inescapable choices. Will Hinako embrace the beauty hidden within terror, or succumb to the madness that lies ahead?

Laatst bewerkt:
Deze wordt eindelijk nog eens getoond.

Join us for the SILENT HILL Transmission, where we'll share the latest news streaming March 13 at 3:00pm PDT.

This Transmission will uncover SILENT HILL f.

edit: vanaf ~10 minuten begon de presentatie:

Amai neig, toen ik naar die trailer aan het kijken was kreeg ik flashbacks van een animé die ik vroeger gezien had ( Higurashi When They Cry ).

Ik ga eens naar de comments en zie als eerste staan: "I am so ready for Silent Hillgurashi"
Dus ik denk, amai nice ik ben niet de enige die dezelfde vibe op pikt en de serie kent :p
Om dan vervolgens te lezen: "Ryukishi07's writing + Akira Yamaoka's soundtrack = Peak horror"

Onwetend zoek ik eens op wie "Ryukishi07" is omdat ik toch wat hype merk in de comments en wat blijkt, het is dezelfde persoon die dus effectief het verhaal van die animé heeft geschreven xD

I'm so ready for this!!!

Hmmm. NeoBards.. wie? Voornamelijk port werk precies? Dit lijkt hun eerste originele game. Propere trailer wel.. benieuwd.

Veel previews te vinden vandaag. Zowel video's als leesvoer.

Men eerste silent hill was we remake. Enorm van genoten. Hoop dat deze mij even veel kan plezieren. Het najaar ziet er toch nog zo slecht niet uit kwa games voor mezelf dan.

Men eerste silent hill was we remake. Enorm van genoten. Hoop dat deze mij even veel kan plezieren. Het najaar ziet er toch nog zo slecht niet uit kwa games voor mezelf dan.
Ik leg mijn verwachtingen niet te hoog na silent hill 3 is het echt enorm bergaf gegaan met de reeks. De sh2 remake was dan ook de beste in de reeks hopelijk kunnen ze mijn ongelijk bewijzen.

Terug
Bovenaan