In Italië is dit blijkbaar beter geregeld...
Daar wordt uw QR code gelinkt aan de skipas, dus 2 vliegen in één klap.
In 3Vallées ook. Bij aankoop vd skipas moet je je QR code tonen.

Die politiecontroles zijn een soort statement vd overheid. Nutteloos en contraproductief uiteraard. Maar goed. Blijft een bizar gezicht, een batterij agentjes op een berg.

En veel volk daar momenteel? Ik zit binnenkort aan Val Thorens, maar Meribel en Menuires zit ook in de skipas.

Meribel te druk.

De rust vind je in meer in Bouchet en Orelle.
Moet je wel deftig zwart kunnen skien om binnen te komen. Heb daar een klungelende Rus zijn been zien breken.

hoe is de apres ski nu in Oostenrijk?
Wij zijn gewoon blij met een frisse pint buiten (of binnen bij sneeuw/regen) en wat apres ski muziek. Dit mag toch nog hoop ik?
Volgens mij is het gewoon zitten overal, maar kunt ge wel uw pint drinken. Geen idee hoe het met muziek zit.

Volgens mij is het gewoon zitten overal, maar kunt ge wel uw pint drinken. Geen idee hoe het met muziek zit.
Waar ik zat vorige week, zo inderdaad.
Het is ook gewoon niet echt druk, dus op mekaar gepakt in de schnapps tentjes was niet aan de orde.

Dit was een rechtstaand pintje aan een pistehutteke met Auffe aufn Berg door de speakers

g7IVLv3.jpg

Wij vertrekken 12 februari naar Ischgl. Ik ben niet zozeer bang om het virus op te lopen, want dat gaat vroeg of laat toch gebeuren, maar heb niet zoveel zin om gezeik op het werk te hebben. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om vanuit thuis te werken. Nu, als het zo is, is het zo natuurlijk.

Welke ski tracker: Ski tracker van ExaMobile. Werkt goed (of liever “werkte“, want al 2 jaar niet gebruik), maar de Max snelheid leek mij soms onwaarschijnlijk. Geeft totale afstand en tijd “up” en “down”, maar ook een hoogte chart in de loop van de dag, een snelheid chart, enz. Toont ook een kaartje per dag als overlay op een Google Maps met de pistes en liften, het parkoers dat je gedaan hebt.

Terug
Bovenaan