Woont ge in de provincie luxemburg?Hangt toch fel af waar ge gaat.
Ik sta beneden in de vallei van Flaine na 6h, Engelberg 6h ...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woont ge in de provincie luxemburg?Hangt toch fel af waar ge gaat.
Ik sta beneden in de vallei van Flaine na 6h, Engelberg 6h ...
Dit dus als ik keek was het al 10h zonder stoppen en ik woon in het zuiden van BrusselHeb je een zware voet? Op 6h met een wagen van het zuiden van Brussel naar de vallei van Flaine lijkt me onhaalbaar.
Op 6h geraak je tot net voorbij Dijon..
Ja, als ze valt voor de pistes worden geprepareerd. Niet echt fan van gigantische hobbels op de piste.Hu verse sneeuw is toch het beste dat er is?![]()
Ik vind het net leuker nadat ze geprepareerd zijn dan kan je "surfen"Ja, als ze valt voor de pistes worden geprepareerd. Niet echt fan van gigantische hobbels op de piste.

In het begin wel ja, maar na een tijdje was het echt dramatisch.Ik vind het net leuker nadat ze geprepareerd zijn dan kan je "surfen"![]()
Heb je een zware voet? Op 6h met een wagen van het zuiden van Brussel naar de vallei van Flaine lijkt me onhaalbaar.
Op 6h geraak je tot net voorbij Dijon..
Niet specifiek. Rijdt wel 140/145 in Frankrijk en doe maar 1 korte stop.Dit dus als ik keek was het al 10h zonder stoppen en ik woon in het zuiden van Brussel
Google maps geeft aan dat de afstand Halle - Salanches 808km bedraagt en 7h53min zou duren.Niet specifiek. Rijdt wel 140/145 in Frankrijk en doe maar 1 korte stop.
Via de champagnestreek op een zondag tot in salanches Ibis budget.
Scheelt ook wel dat ik zelf na 2 minuten op de autostrade ben thuis.
Ik rijd veel naar de alpen. De stops en bergwegen laten je veel tijd verliezen traject tot daar. In Duitsland kan je ook maar weinig door rijden. Continue wegen werken. Dan is Frankrijk eigenlijk best goed op de plekken waar er peage is.
Edit: even in google maps ingegeven, ik zal idd ne zware voet hebben precies... Google maps brengt me er op 6h30 zonder stops
Je maakt dezelfde fout als zero. Je moet datum aanpassen naar een zondagochtend of nachtGoogle maps geeft aan dat de afstand Halle - Salanches 808km bedraagt en 7h53min zou duren.
In belgie enkele jaren geleden het enige stuk dat je niet kon doorrijden was stukje charleroi N5. Het hele traject in Frankrijk is bijna peage dus rustige en perfecte banen.Als ik even reken dat je continu 145km/h kan rijden, dan kom ik idd op 5h 35min + 10min stop = 5h 45min
Nu, je geeft aan dat je alleen in Frankrijk 145km/h gaat rijden, dus je verliest sowieso al +-15min in België.
Dan kom ik idd op +-6h.
Nooit eigenlijk, staan mooi aangeduid op waze. Vorig jaar enkel 1 in Oostenrijk gehad.Frankrijk staat gekend als een boeteland, al veel last van gehad?
Idd klopt. Dinsdag gaan we naar Davos, dit is een iets anders traject (via Luxemburg) en dan Strasbourg - Basel - Chur.Maar dan rijd je dus gedurende een 5h aan een gemiddelde van 145km/h (minus de korte stop). Dat is heel stevig doorrijden en dan mag er niet al teveel verkeer zijn of je gemiddelde gaat meteen omlaag.
maar dan wel met mijn eigen botten want nu liggen beide enkels helemaal open.
.Ik tik alles in op idealo.deMet het oog op de nakende solden op skiwear, enige suggesties voor goede (online) skiwinkels?