Ik zou graag met onze kinderen van 5 & 7 op skireis gaan maar er zijn in Oostenrijk precies niet zoveel skischolen die lessen in Nederlands geven. Iemand ervaring met skilessen in een andere taal voor kinderen?

Wij gaan naar Zell am See, lessen zijn in het nederlands daar.

Ook ant kijken om weekje 15/02-22/02 te boeken. Maar wat zijn die prijzen zo ontploft.. ben dat niet gewoon, is ook de eerste keer dat ik februari boek. Iemand suggesties voor betaalbare locaties in die periode met gebied 100 km+?

Heren,
ben op zoek voor weekreis
vertrek 1/02 of 8/02
4 personen, liefst inclusief busreis en half pension
wat raden jullie aan uit eerdere ervaringen - Locaties/ Organisaties?
(budget in gedachten 1500 à 1600 euro/man incl transport)
Op heden in gedachten:
Sunweb- beperkte bestemmingen met bus,
VOS travel / Ski friends - focussen zich op zillertal

Heren,
ben op zoek voor weekreis
vertrek 1/02 of 8/02
4 personen, liefst inclusief busreis en half pension
wat raden jullie aan uit eerdere ervaringen - Locaties/ Organisaties?
(budget in gedachten 1500 à 1600 euro/man incl transport)
Op heden in gedachten:
Sunweb- beperkte bestemmingen met bus,
VOS travel / Ski friends - focussen zich op zillertal
Wij zijn 2 keer met skifriends naar Mayrhofen geweest. Vond dat altijd wel goed geregeld en goeie bussen. Groot gebied en leuke apres ski bars ook.
2 jaar geleden via sunweb, ook Mayrhofen, maar eigen vervoer. Tenzij je ook 's nachts rijd zou ik toch opteren voor busrit, want wij hebben 3 uur file gehad om door de tunnel in het dal te mogen.

Iemand een aanbeveling voor budget (familie) vriendelijk verblijf in Oostenrijk? Schoonma wilt gaan skiën met alle kinderen. Zijn in totaal met 11p. Het mag niet teveel kosten. Ikzelf ben ervaren skiër.

Te laat :(
Vertrek morgen voor 4 dagen naar Hintertux.
Gene vetten daar

Ter info: verblijf betalen we 34eur ppn (zonder ontbijt, in appartement dus)
Skipas tux : 76eur 🤯

Kerst is ook geboekt, eerste week. St Martin-de-belleville, zeer modern appartement voor 2700eur (6pers)
Vind ik ook zeer schappelijk

Pfff had nieuwe ski's besteld, maar die doen er langer over dan voorzien om hier te geraken :(
Hopelijk heb ik ze vandaag nog om mee te nemen.
Rossignol elite mt, pisteski'tje

Terug
Bovenaan