Hmmm, geen idee dan. Kan altijd wel eens een verschil zijn, maar geen idee waarom.Op het eerste zicht toch niet, derde week van februari.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmm, geen idee dan. Kan altijd wel eens een verschil zijn, maar geen idee waarom.Op het eerste zicht toch niet, derde week van februari.
Is zelfs omgekeerd: noordelijk deel van Nederland heeft vakantie in de week van 15 tot 22 februari, België pas de week daarop blijkbaar.Op het eerste zicht toch niet, derde week van februari.
Geen touw aan vast te knopen dus. Is Sunweb waar je skipas inclusief is, altijd de meest voordelige optie trouwens?Ik kom in willekeurig hotel net duurder uit op de Nederlandse site![]()
Geen idee. Wij boeken onze skivakantie altijd rechtstreeks via het hotel/appartement en kopen daar de skipas.Geen touw aan vast te knopen dus. Is Sunweb waar je skipas inclusief is, altijd de meest voordelige optie trouwens?
Ik zou graag met onze kinderen van 5 & 7 op skireis gaan maar er zijn in Oostenrijk precies niet zoveel skischolen die lessen in Nederlands geven. Iemand ervaring met skilessen in een andere taal voor kinderen?
Waar wil je naar toe? Want elk van die organisaties heeft zo een beetje zijn thuis gebied...VOS travel / Ski friends - focussen zich op zillertal
Locatie eigenlijk al gelijkWaar wil je naar toe? Want elk van die organisaties heeft zo een beetje zijn thuis gebied...
Wij zijn 2 keer met skifriends naar Mayrhofen geweest. Vond dat altijd wel goed geregeld en goeie bussen. Groot gebied en leuke apres ski bars ook.Heren,
ben op zoek voor weekreis
vertrek 1/02 of 8/02
4 personen, liefst inclusief busreis en half pension
wat raden jullie aan uit eerdere ervaringen - Locaties/ Organisaties?
(budget in gedachten 1500 à 1600 euro/man incl transport)
Op heden in gedachten:
Sunweb- beperkte bestemmingen met bus,
VOS travel / Ski friends - focussen zich op zillertal
Snowtravel is ski amade en Livigno.Liefst half pension en indien mogelijk met bus
iemand ervaring met deze organisatie? zijn op zoek naar een hotel met opvang voor een 2.5 jarige, gebied maakt niet echt uitvan flowtrack hoor ik ook nog veel goeds (prijs-kwaliteit)