Welke sokken gebruiken jullie eigenlijk? Ik had tot nu toe van Wed'ze van Decathlon, maar blijkbaar is dat materiaal niet goed voor koude voeten te voorkomen. Of hebben jullie tips? Het is maar voor een weekje per jaar te skiën.

Gisteren mijn nieuw materiaal gaan testen in Landgraaf. De schoenen nog wat moeten laten aanpassen, maar denk dat ik er klaar voor ben. Nu nog wachten tot februari (hopelijk).

Welke sokken gebruiken jullie eigenlijk?
Na veel testen bij x socks uitgekomen.
Hoe dunner, hoe liever voor mij.

Heb mijn x socks energizer (2 paar) al denk ik 15 weken gebruikt en nu pas beginnen ze echt te verslijten.

Topcondities gehad in Hintertux. Alle pistes open tot aan eerste station. Enkel bottlenecks waren wat ijzig.
Maar vooral toch eens vreemd gekeken naar het après-ski gebeuren.
500man op elkaar gepakt, humpapa danskes enz
Helft van volk in het skigebied waren oostblokkers die zich niks van mondmaskers aantrokken in de liften enz

edit: Wouden vrijdag avond op resto gaan, die we de donderdag hadden gespot. Vrijdagmiddag wil ik bellen om te reserveren : "geschlossen wegens corona"
Ik doe vnv in elk geval nog een sneltest, kans is zéér reëel dat ik er daar ben ik contact mee gekomen.

Mark my words, binnen een maand ist weer gedaan met skien. Er was ook al een hotel die deuren moest sluiten omwille van corona uitbraak ginder

Laatst bewerkt:
fuck, hopelijk mogen we met kerst nog vertrekken. Wij zitten in de salzburg regio
Wij just na Nieuwjaar, dus tzal ook niks zijn :headshake:.
Bon, c'est la vie eh. Liever dat dan besmet worden en in België alles komen aansteken. Maar het kriebelt verdomme om nog eens te boarden :angry:

mijn trips van na nieuwjaar zijn ook nog niet zeker. Alles hangt af of ik mijn boosterprik krijg of ik mag Oostenrijk zelfs ni binnen.

Wou ook nog eens naar Oostenrijk gaan maar die zijn duur geworden
Dus wss terug Frankijk, zijn nog wel leuke gebieden die ik nog niet gedaan heb.

Heb alleen wat schrik, vorige skivakantie was januari 2019 en heb ik een halve meniscus verloren 😭

Wou ook nog eens naar Oostenrijk gaan maar die zijn duur geworden
Dus wss terug Frankijk, zijn nog wel leuke gebieden die ik nog niet gedaan heb.

Heb alleen wat schrik, vorige skivakantie was januari 2019 en heb ik een halve meniscus verloren 😭
Is Frankrijk niet duurder?

Terug
Bovenaan