SomeDude
Banned
Hier eens gekeken voor skischoenen te kopen met aparte zool ( AS Adventure ) . Hopelijk deze krokus eens kunnen skiën zonder pijn aan de onderkant van men voeten.
Waar kan je beetje de concrete regelgeving volgen voor Oostenrijk?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier eens gekeken voor skischoenen te kopen met aparte zool ( AS Adventure ) . Hopelijk deze krokus eens kunnen skiën zonder pijn aan de onderkant van men voeten.
Waar kan je beetje de concrete regelgeving volgen voor Oostenrijk?
Na veel testen bij x socks uitgekomen.Welke sokken gebruiken jullie eigenlijk?
Same here, snowboarder.Na veel testen bij x socks uitgekomen.
Hoe dunner, hoe liever voor mij.
Enne?Bad news incoming voor Oostenrijk
Enne?
Ik ging normaal 2 weken ervoor er zitten. Zal de persconferentie afwachten maar de kans dat die Lockdown maar dikke 2 weken zou duren is klein gok ikfuck, hopelijk mogen we met kerst nog vertrekken. Wij zitten in de salzburg regio

Wij just na Nieuwjaar, dus tzal ook niks zijnfuck, hopelijk mogen we met kerst nog vertrekken. Wij zitten in de salzburg regio
.
Mja ik heb 3 vakanties staan, Jan, Feb en maart, ik hoop dat op zijn minst 1tje kan doorgaan (en er sneeuw zal zijn).Ik blij dat wij pas in februari gaan. Ook al kunnen wij ook pech gaan hebben natuurlijk.
Is Frankrijk niet duurder?Wou ook nog eens naar Oostenrijk gaan maar die zijn duur geworden
Dus wss terug Frankijk, zijn nog wel leuke gebieden die ik nog niet gedaan heb.
Heb alleen wat schrik, vorige skivakantie was januari 2019 en heb ik een halve meniscus verloren![]()
Is Frankrijk niet duurder?