Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen winterbanden of sneeuwkettingen. En bourg Saint Maurice gaat niet omhoog ...Yep. Verplicht zelfs op sommige
maar wij zaten wel op 1200m en het sneeuwt wel niet alle weken zo hard als nu.Klopt, je hebt zeker een punt. Ik had gekeken op de website van auto 5 (normaal goedkope producten) en daar was de goedkoopste set 140€. Ik ga eens wat opzoekwerk doen om te kijken of er goedkopere alternatieven zijn.Voor pakweg 50€ hebt ge toch al sneeuwkettingen? Ik begrijp dat echt niet, daarop besparen bij een skireis.
Akkoord dat Bourg Saint Maurice laag ligt maar dan nog, ik vertrek nooit ofte nimmer zonder op skireis, zelfs niet in maart of april.
Ik ben van Hasselt, zal morgen de bandenmaat eens nakijken.Waar woon je en welke maat nodig? Heb er nog liggen die ik niet kan gebruiken (van Thule, zelf nog nooit gebruikt, 2e hands gekocht)
Kijk ook anders naar huren.Ik ben van Hasselt, zal morgen de bandenmaat eens nakijken.
.En dat kan heeeeeel duur worden als dat bv remleidingen of andere onderdelen kapot trekt. Kan oplopen tot enkele duizenden euro's heb ik mij laten vertellen.En zien dat ze goed opliggen. Zijn juist aangekomen in val thorens, heeft ene aan één kant ne ketting kapot gereden omdat die niet vrij slecht op lag.![]()
Dan moet je zo ver toch niet gaan?Zijn er ook mensen die naar de sneeuw gaan om te wandelen of wordt dat niet gedaan?

Lol, ik zou enkel gaan voor de apres ski. Skiën zegt mij weinig, maar sneeuw en bergen zou ik wel eens willen doen en mij s avonds goed laten vollopen in een chalet aan een haardvuur.Ergste vond ik van die truttemiekes die met de sneeuwscooter in hun gewone kleren aan de apres ski afgezet worden. En maar show verkopen en geen meter geskied. Ni skiën is gene apres ski!
Ja, wij doen dat.Zijn er ook mensen die naar de sneeuw gaan om te wandelen of wordt dat niet gedaan?
Wandelen of laten vollopen?Not done my friend!
Ik hou van kerstsfeer in besneeuwde dorpen, bossen, bergen, maar misschien niet op zijn plaats in die echte skigebieden...Ja, wij doen dat.
Alleen al de sfeer rond de kerstdagen vind ik daar gezellig, zeker om er met de halve familie te zijn.
Op 33j zijn we enkel vorig jaar niet geweest wegens corona, anders hebben we geen enkel jaar overgeslagen.