Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis iets drukker dan 2 dagen geleden maar noga altijd nergens file aan de liften of zo@Tomski ist daar nu kalm?
Veel goesting om in mijn auto te springen en nog een weekje gaan boarden als de madam dan toch moet werken.

Maar dat mag dus wel? Want daar was ook eerst twijfel over.Aan de skiliften vandaag wel serieuze controle op ffp2 maskers. Heb mijn ffp2 filter moeten tonen die in mijn windstopper ingewerkt zit.
Da is he. Gisteren wel dagje saalbach gedaan, vandaag weer gletscher in kaprun. Toch al iets meer volk.
Ja, doen ze ni moeilijk over. Maar ze komen wel es checken of er een filter inzitMaar dat mag dus wel? Want daar was ook eerst twijfel over.

Waar gekocht?Aan de skiliften vandaag wel serieuze controle op ffp2 maskers. Heb mijn ffp2 filter moeten tonen die in mijn windstopper ingewerkt zit.
Waar gekocht?
Andere kant, Viehhofen.
Buiten alle Kezen wel een zalig gebied!
Da is he. Gisteren wel dagje saalbach gedaan, vandaag weer gletscher in kaprun. Toch al iets meer volk.
Maar ge moogt gewoon alles doen door uw 2e vaccinatie te scannen?Btw booster cert blijft rood geven bij scannen door oostenrijkse app. Als we scannen met de belgische covidsafescan dan ist groen.
YepMaar ge moogt gewoon alles doen door uw 2e vaccinatie te scannen?
Bij mij ondertussen toch al zowat 16 jaar geleden dat ik er geweest ben (Saalbach), voor de verbinding met Fieberbrunn. Zou er graag eens opnieuw gaan, vond het toen ook zeker een leuk gebied, alleen was het weer toen minder en door de lage ligging en 1 kant die volledig op het zuiden ligt waren de condities niet top.Wij gaan al meer dan 30 jaar naar Leogang. Altijd in hetzelfde hotel. Heb al veel andere skigebieden gedaan maar komt niks in de buurt vind ik.
Vraag me af of deze ook toegestaan is:Accessoires für den Modebewussten
Sportler aufgepasst! In unserem Onlineshop finden Sie zahlreiche Artikel für den Wintersport und mehr. Stirnbänder, Hauben, Kappen und Schlauchschals von Top-Marken....www.skiaustria-shop.at