Ah je hebt het over je gewone CST dus.

Maat van mij zit in Saalbach momenteel en die heeft 2 vaccins gehad, nog geen booster, bij afhalen van de skipas moet je gewoon die CST laten zien zoals hier in België. Geen controle op PCR.

Ja moest ik niet met vriendin gegaan zijn was ik naar oostenrijk gegaan

Laatste keer oostenrijk was eerste dag ook zo een sneeuwdag, geen kat op de piste en elkaar na 3m al niet meer zien :D

Maar zag er eerst naar uit dat net tegen Zwitserland ook nog wat zou vallen, maar alles is beetje meer naar Oosten opgeschoven
Aaah Flaine, best een leuk gebied. En zeker beginner-vriendelijk voor je vriendin. Je kan hier ook best lange tochten maken.

Wij gaan 12 februari. Kan je zeggen hoe het met die kameraad is afgelopen.

meer nieuws: zou ook het oostenrijks systeem zijn: J&J vaccin + Booster zou evenwaardig zijn als alle andere vaccins met 2 shots. Booster telt dus niet.

meer nieuws: zou ook het oostenrijks systeem zijn: J&J vaccin + Booster zou evenwaardig zijn als alle andere vaccins met 2 shots. Booster telt dus niet.

Dan heeft hij geluk dat hij ook een herstelcertificaat heeft.

Vraag me nu wel af welk vaccin we nog moeten krijgen om in orde te zijn.
Zou gewoon proberen te regelen dat ge nog een Pfizer/Moderna krijgt. Geen idee of dat mogelijk is.

Vraag me wel iets anders af. Stel dat ge besmet zijt, x aantal dagen voor vertrek en ge moogt uit isolatie. Is uw CST dan ook al groen voor Oostenrijk of hoeveel dagen moet ge genezen zijn?

Om de 2 jaar organiseert school uit de buurt hier skireis naar Italie. Dit jaar zou dat met krokus zijn. Net de organisator aan de lijn gehad, die willen dat nog laten doorgaan. Hebben mail rondgestuurd naar de ouders, met alle mogelijke risico's uitgelegd (kans is groot dat er besmettingen zullen zijn enz).
Ook is moet je in Italie in quarantaine blijven indien je positief test.
Van de 70 leerlingen hebben 5 leerlingen afgezegd, alle andere ouders reageren net hetzelfde: 't is maar een verkoudheid ... Dafalgan nemen als het slecht gaat.

Enige voorwaarde nog: alle leerlingen moeten binnen de 3 weken wel geboosterd geraken
't is voor zover ik weet, de enige skireis in schoolverband die nog zou doorgaan :crazy:

Terug
Bovenaan