Door het J&J vaccin?Ja.
maar ik moet dus voor volgende maand ook weer een pcr gaan afleggen want booster nog altijd niet ok voor A
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door het J&J vaccin?Ja.
maar ik moet dus voor volgende maand ook weer een pcr gaan afleggen want booster nog altijd niet ok voor A
Of door 'ik ga naar Brussel en weet niet wat ze me ingespoten hebben'Door het J&J vaccin?

Door het J&J vaccin?
Wij gaan 12 februari. Kan je zeggen hoe het met die kameraad is afgelopen.Vermoed het. Booster blijft rood kleuren en vervallen geven, net zoals het originele vaccin van juni.
Wij gaan 12 februari. Kan je zeggen hoe het met die kameraad is afgelopen.
Hij ook inderdaad. Zal dan geen probleem worden.Ik 16feb. Heb gelukkig nog een geldig herstelcert.
Heb je controle gehad aan de grens dan?
Ah je hebt het over je gewone CST dus.

Aaah Flaine, best een leuk gebied. En zeker beginner-vriendelijk voor je vriendin. Je kan hier ook best lange tochten maken.Ja moest ik niet met vriendin gegaan zijn was ik naar oostenrijk gegaan
Laatste keer oostenrijk was eerste dag ook zo een sneeuwdag, geen kat op de piste en elkaar na 3m al niet meer zien
Maar zag er eerst naar uit dat net tegen Zwitserland ook nog wat zou vallen, maar alles is beetje meer naar Oosten opgeschoven
We zullen zien, precies wel deel toe (helemaal rechts op de kaart) maar is vooral rood/zwartAaah Flaine, best een leuk gebied. En zeker beginner-vriendelijk voor je vriendin. Je kan hier ook best lange tochten maken.
Wij gaan 12 februari. Kan je zeggen hoe het met die kameraad is afgelopen.
Dan heeft hij geluk dat hij ook een herstelcertificaat heeft.meer nieuws: zou ook het oostenrijks systeem zijn: J&J vaccin + Booster zou evenwaardig zijn als alle andere vaccins met 2 shots. Booster telt dus niet.
![]()
Tweede prik na Janssen geldt in Duitsland niet als booster
Duitsland heeft de regels aangescherpt voor mensen die na een enkel Janssen-vaccin alleen een tweede vaccin als booster hebben gehad. In Duitsland ben je pas 'volledig gevaccineerd' als je ook nog een derde prik hebt gehad. Anders kom je er bij de oosterburen bijna nergens meer in.www.gld.nl
Dan heeft hij geluk dat hij ook een herstelcertificaat heeft.
Zou gewoon proberen te regelen dat ge nog een Pfizer/Moderna krijgt. Geen idee of dat mogelijk is.Vraag me nu wel af welk vaccin we nog moeten krijgen om in orde te zijn.
Nog eens binnenstappen ergens voor een extra booster? Klinkt onnozel, maar zou misschien kunnen werken?Vraag me nu wel af welk vaccin we nog moeten krijgen om in orde te zijn.
Nog eens binnenstappen ergens voor een extra booster? Klinkt onnozel, maar zou misschien kunnen werken?