we gaan voor de verandering eens naar de Italiaanse Alpen, klein skigebied maar in een leuk hotel waar we al vaker waren (in de zomer).

Wintersport is vooral voor de kinderen, gezien de ouders weinig of geen ski/snowboard talent hebben.

Ma wa zot veel volk..
Hopelijk wij wat rustiger. Volgende week in Kaltenbach, en dagje Mayrhofen staat ook op de planning.
Legendarische vakanties gehad daar. Een jaar letterlijk elke ochtend de kuisploeg van de Bruck'n Stadl gaan lastig vallen om onze vergeten spullen op te halen, gaande van skibotten over skijassen, handschoenen tot GSM's en portefeuilles. Elke dag was wel iemand iets vergeten/kwijt, maar uiteindelijk alles teruggekregen (buiten de vele €€€ die we daar hebben achtergelaten).

Hopelijk wij wat rustiger. Volgende week in Kaltenbach, en dagje Mayrhofen staat ook op de planning.
Legendarische vakanties gehad daar. Een jaar letterlijk elke ochtend de kuisploeg van de Bruck'n Stadl gaan lastig vallen om onze vergeten spullen op te halen, gaande van skibotten over skijassen, handschoenen tot GSM's en portefeuilles. Elke dag was wel iemand iets vergeten/kwijt, maar uiteindelijk alles teruggekregen (buiten de vele €€€ die we daar hebben achtergelaten).

Weet ni wa er gaande is maar elke lift is minstens 10min aanschuiven. Deze middag gaan eten en rijtje schuiven tot buiten. 30min ongeveer om aan eten te geraken. Veel hollanders en zweden precies.

Weet ni wa er gaande is maar elke lift is minstens 10min aanschuiven. Deze middag gaan eten en rijtje schuiven tot buiten. 30min ongeveer om aan eten te geraken. Veel hollanders en zweden precies.
In Ischgl viel het goed mee. Ironisch genoeg op een slechte dag zoals gisteren, wel behoorlijk druk. Zondag en maandag was het perfect weer en zeer weinig volk.

Al 2x niet in Bruck'n Stadl geraakt. Volzet :(

30 man die buiten aan het aanschuiven is tot er een tafelke vrijkomt...

Kutcorona

Het lijkt erop dat de remmen om te boeken losgegooid zijn. Ik ga altijd in maart (na de krokus), en boek meestal enkele weken voordien. Maar dit jaar is het ongelofelijk hoeveel accommodaties al volgeboekt zijn... nog nooit meegemaakt. En dag na dag verdwijnen beschikbare acco's aan een razend tempo. Waarschijnlijk zijn de verbeterende covid cijfers voor veel mensen de trigger om toch nog snel in de resterende weken een sneeuwvakantie te boeken.

De eisbar is zeker niet binnen te geraken dan?
Als het rustig is cava, maar als het wat drukker is zit het er vol met Noorderburen en skippen we deze bijna standaard. Bovenaan in de parasol bij de penkenbaan blijven tot ze al keer hebben om geroepen dat de laatste gondel vertrekt en dan naar Bruck'n Stadl. Dan ben je (of was je bij ons) ook nog redelijk zeker van een goede plaats. Tegen 18u is het er vaak al wat aanzienlijk drukker.

die eisbar lol, daar was eens een belg gans het seizoen aan het werken verkleed als ijsbeer. Wtf :lol:

Ik zat vorige week in Mayrhofen en Kaltenbach, bijna nooit moeten aanschuiven aan liften. Alleen zondag was het wat drukker maar dan max enkele minuten aanschuiven.

Zwaar aan het aftellen. Toch nog besloten om dit jaar een weekje te gaan skiën. We vertrekken binnen een paar weken naar Les Arcs.
Is geleden van december 2019 (ski) en maart 2020 (cross-country ski pulka expeditie), dus zeer stoked. :smile:

Ik heb nog een dagticket over voor snowworld (8u, alle vestigingen). Geldig tot eind maart. Iemand die interesse heeft? Indien ja, dan zet ik die wel even op het buy/sell forum.

en ik ga mij dees jaar es int nieuw steken.

Ga me een setje Deacon 79 van Völkl aanschaffen. Even getwijfeld voor de 75 maar denk dat de 79 me meer gaat liggen als tourskiër.

Hoe ver kan TOEVAL gaan?

Eerder deze week bestelde ik bij een grote keten van outdoor sport een set nieuwe snowboard bindingen (Flow Fuse, achterinstap bindingen). Donderdag kwam BPost met de levering. Groot was mijn verwondering toen de eerste binding die ik uit de doos haalde, een Flow NX2 was. Ik dacht, tiens, ze hebben mij de 50% duurdere NX2 versie gestuurd ipv de Fuse. Niet dat ik dat wou, want die zijn een pak stijver dan de Fuse. Maar, de 2e binding die uit de doos kwam was wel degelijk de Fuse. Ik kreeg dus 2 verschillende bindingen.

De ochtend nadien deed ik een telefoontje naar de klantendienst. Ik werd zeer goed geholpen en ze zochten de meest comfortabele oplossing voor dit probleem (omdat ik volgende week vertrek). Vandaag ging ik dan de doos gaan ruilen in een van hun fysieke winkels.

Maar voor ik vertrok vanmorgen: komt er een vriendin van mijn vrouw binnen, wiens man net op snowboard trip is. Ze ziet de doos met de bindingen staan, en vertelt het verhaal dat haar man ook een set besteld had bij diezelfde keten en een doos kreeg met 2 verschillende bindingen... exact dezelfde twee ik ook had (hij bevestigde een foto). Hij had de doos met de 2 verschillende Flow bindingen, weer binnen gedaan in een van hun winkels. Die doos (of zijn "tweeling" met de andere exemplaren) is dus wss terug naar het magazijn gegaan, en zonder de mix fout te corrigeren, kwam die dan naar mij.

Van alle kopers in België van een set bindingen, hebben de partner van 2 vriendinnen exact dezelfde ervaring met dezelfde 2 verschillende bindingen bij dezelfde keten. Hoe ver gaat "toeval" ???

Terug
Bovenaan