Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet natuurlijk niet voor hoeveel personen je zoekt, en welk niveau van luxe je zoekt...Kan je eens iets sturen want dat is niet mijn ervaring.
Of zowel ken ik de juiste websites niet

Ik weet natuurlijk niet voor hoeveel personen je zoekt, en welk niveau van luxe je zoekt...
Gewoon even gecheckt via AirBnB.be, op 2 personen, voor een week begin maart (want in Feb is al veel volgeboekt).
Eentje in Arc 1600: https://www.airbnb.be/rooms/630283220352595949 (3 bedden, 5 gasten) --> komt op 765 euro voor een week
Eentje in Arc 1800: https://www.airbnb.be/rooms/44317740 --> komt voor een week begin maart op 793 euro voor een week
Eentje in Arc 2000: https://www.airbnb.be/rooms/699683930989952036 (4 bedden, 5 gasten) --> komt op 881 euro voor een week
Ok, dit zijn niet de super-deluxe appartmenten/studio's, maar zo zot zijn die prijzen toch niet.
Ik zat destijds in Arc 2000, in het wat luxere Cime Des Arcs van de groep Chalet Des Neiges (ze hebben een eigen website), en ik zie dat je een 2 pieces kunt boeken voor 1225 euro voor een week eind maart. Een 2 pieces met cabine, van 38m², kun je in de week van 4 feb boeken voor 1666 euro.
Daar komt 295 bij per persoon voor de skipas Les Arcs of 345 voor volledig Paradiski (dus incl La Plagne).
Ik zal het u volgende week weten te zeggenIemand ervaring met Livignio? Ik zoel een gebied waar veel niet skiers ook iets aan hebben. Maar toch genoeg zekerheid voor december ski. Iemand ideen?

Ik Ski TracksWelke snowboard track apps gebruiken jullie hier?
Strava. Data van op horloge met barometer voor de juiste hoogte.Welke snowboard track apps gebruiken jullie hier?
In november toch. Geen beperkingen en de bars weer goed vol.Is de après-ski eigenlijk weer zoals vanouds?
Ik ben net terug. Het is een gezellig dorp met genoeg plaatsen om te eten en te drinken. Speeltuin voor kindjes.Iemand ervaring met Livignio? Ik zoel een gebied waar veel niet skiers ook iets aan hebben. Maar toch genoeg zekerheid voor december ski. Iemand ideen?
Is dit in elk gebied?Sowieso nemen ze foto's van jou elke keer je door zo een poortje gaat. Soms vergelijken ze die foto's dan.
Thanks! Onze groep is vooral niet skiers. Waar van sommigen wel lessen gaan nemen normaal. Dus klinkt perfect, ik zoek idd meer een leuk centrum voor iets te gaan eten dan de zotte pistes.Ik ben net terug. Het is een gezellig dorp met genoeg plaatsen om te eten en te drinken. Speeltuin voor kindjes.
Het is qua skigebeid niet supergroot maar de pistes zijn wel goed en breed en er was ook niet veel volk.. Qua skilessen wel wat rare uren. Enkel van 10-12u
Er was iemand mee die niet skiede maar wel ging wandelen en die vond het daar wel plezant.. Ik was daar wel om te skieen dus kan daar ni echt een mening over geven.
Mss wat laat, maar kijk anders eens naar Bourg Saint Maurice? Of Briancon. Dat zijn echt steden met een toevallige skiverbindingMocht er iemand iets weten die dat combineert pls let me know.
.