Ik speel clash of clans, gewoon elke dag keertje loggen, af en toe een andere nederzetting aanvallen. Spel staat bekend als pay2win, maar dat is het eigenlijk niet aangezien je toch tegen mensen speelt in je trophy range als je aanvalt en tegen gelijkaardige tegenstanders in clan wars. Ik heb dus geen last van mensen die er geld tegen aan smijten, ik groei gewoon veel trager

. Momenteel town hall 11 bijna uitgebouwd en nog nooit een cent aan besteed. Is best een leuk bouwspelletje zo imo.
Via CoC ook terecht gekomen bij Clash Royale en dat is pas echt een P2W spel, speel ik dan ook enkel sporadisch tot ik weer ingemaakt wordt door mensen die er veel geld tegenaan gooien en dan stop ik weer een tijdje mee. Ook Brawl Stars geprobeerd maar de virtuele joystick is echt mijn ding niet helaas.
Stardew Valley speel ik ook al heb ik dat tegenwoordig ook op mijn Switch en dat speelt echt veel beter dan op een iPad of telefoon dus dat heb ik ook al lang niet meer aangeraakt.
Pokemon GO open ik ook nog sporadisch eens, maar vond het leuker voor het spel super gecompliceerd werd met raids, legendaries en het ene na het andere event. Ook het feit dat ik bijna alleen Pokemon zie die ik niet eens ken maakt het er niet veel beter op.
Voorts heb ik ook wat puzzelgames zoals Reigns (een aanrader maar raak je redelijk snel moe gespeeld) en Monument Valley (zowel dat als de opvolger zijn hun geld meer dan waard voor een leuk tijdverdrijf). Heb ook nog Fire Emblem Heroes op mijn telefoon staan maar speel dat niet meer omdat ik steeds een VPN moet aanzetten voor updates doordat de app uit de Belgische store is gehaald (door de anti lootbox wetgeving) en dat is een vervelend proces en was sowieso niet zo verslingerd aan het spel.