Sony WF1000XM4

Einddatum + uur van de verkoop
00/00/0000 00:00

Buon

Well-known member
Crowdfunder FE
Supporter
iTrader: 100% (87/87)
Algemene informatie/specificaties
Sony WF1000XM4
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Aalst
Verkoop mijn Sony WF1000XM4 earbuds in kleur zwart. In goede staat doch hebben ze na een befaamde Sony-update wat batterijproblemen gekregen. 1 van de buds loopt merkelijk sneller leeg dan de andere. Vandaar ook de lage startprijs.
Komt met de originele doos en de 3 sets originele foam eartips + laadkabel. Eveneens inbegrepen is een Spigen case die wel wat gebruiksporen vertoont.

Bieden vanaf 30 EUR. Verzending kan per Bpost (5 EUR voor levering aan huis) of afhaling in Aalst.
Ik sluit af 24 uur na het eerste bod. Indien er binnen een kwartier voor afsluituur nog een bod geplaatst wordt, wordt het afsluituur met een kwartier verlengd (enzoverder).

Meer info: https://www.sony.be/nl/headphones/products/wf-1000xm4

Foto:

Wat was het sluit uur?

Ik wou ook een bod doen

Want dit stond er :

Einddatum + uur van de verkoop00/00/0000 00:00

Zoals Koonut zei dus. In dit geval dus vandaag om 13u33. Ik doe het altijd zo want als ik er een datum en uur op plak en er biedt niemand moet ik opnieuw beginnen. Ik vind het het handigste dat de tijd gewoon in gaat van zodra iemand een bod plaatst (en ik hou het ook bewust niet te lang en niet te kort).
Ik dacht dat het duidelijk beschreven was, mijn excuses als dat toch niet het geval is.

@mods @Joeri en @Sir. K

Zou dit dan niet in de opties moeten staan?

Want nu staat er bij Einddatum dit:

Einddatum + uur van de verkoop00/00/0000 00:00

Wat wel verwarrend is.

Er zijn mensen die de verplichting op die manier overbruggen, maar het werd wel duidelijk omschreven. Ik zal hier dus geen gevolg aan geven.

Binnenkort schaffen we de verplichting voor het invullen van een afsluituur af, maar daarover later meer info in een aparte post b

Terug
Bovenaan