Special Forces: Wie Durft Wint België (2025)

Nrt

Well-known member
Het nieuwe seizoen is begonnen op Streamz. Geen idee of het ook al op TV speelt.

Laatst bewerkt:
Afgang voor Faroek Özgünes.
Wat kom je daar in godsnaam doen als bij de eerste loopproef je tong op je schoenen hangt.
Of het kan natuurlijk ook dat hij zichzelf graag belachelijk maakt.

Afgang voor Faroek Özgünes.
Wat kom je daar in godsnaam doen als bij de eerste loopproef je tong op je schoenen hangt.
Of het kan natuurlijk ook dat hij zichzelf graag belachelijk maakt.

En de eerste echte fysieke proef, daar net voor, ik zou bij die al in de touwen gehangen hebben peis ik

Amai, 't is dan ook nog eens met BV's. Wel origineel, dat zien we niet zo vaak op TV.
Van de 11 deelnemers zijn er 4 waar ik nog nooit van gehoord heb.
Helaas zou het programma met onbekende Vlamingen vandaag ook niet zijn wat het 20 jaar geleden zou geweest zijn.
Sommige deelnemers aan tv- programma's doen vandaag de dag gewoon mee omdat ze extra volgers willen bekend willen worden.
Grondlegger van deze kwalijke evolutie is L.A Tette.
Waar is de tijd van Betty en Spillie?

Kan dat niet via spoilers? Ik heb geen Streamz
Ik zou gewoon dit soort topics dan negeren tot het programma op tv verschijnt. Ik vind het ook ergens irritant dat discussies over een programma tegenwoordig al starten nog voor het programma op tv komt, maar we moeten nu eenmaal mee met de tijd.
Zolang ze De Mol niet eerst op zulke betaalplatformen gaan uitzenden en pas nadien op tv, vind ik het allemaal niet zo erg ;-)

Het sportief niveau is dit seizoen toch al een stuk hoger dan vorige seizoenen, buiten dan zo die random soepkippen als Faroek en Klaasje.

Ik zet m'n geld toch in op Thomas en Jo.

Voor een dubbele portie, sinds afgelopen maandag loopt er op NPO1 ook een nieuw seizoen van Kamp Van Koningsbrugge.
Dit keer zitten ze in de jungle op Suriname.

Nono moet al spauwen na de eerste reeks burpees.

Nono had nochtans 'al goed getrained' zei hij zelf.
Dacht ergens gelezen te hebben dat hij vlak ervoor veel water gedronken had om goed gehydrateerd te zijn, maar dat dit dan wel effe verkeerd viel tijdens het uitvoeren van de burpees.

Ik raad iedereen hier aan om zelf eens 300 burpees te doen, ik geloof er eerlijk gezegd niets van (buiten die atleet)

ik zag 2 instructeurs dus waarschijnlijk was het 2x150, dus 150 pp
300 burpees na elkaar is gewoon de hel

Die Jean Janssens was vroeger Naomi trouwens, vond dat oprecht een schoon jonge vrouw toen die op tv kwam (waaronder in Lisa).

Maar sinds 2022 is zij/hij non-binair geworden.

Voor een dubbele portie, sinds afgelopen maandag loopt er op NPO1 ook een nieuw seizoen van Kamp Van Koningsbrugge.
Dit keer zitten ze in de jungle op Suriname.
Dat kijk ik ook wel graag. Ray en Dai zijn sowieso al cool, maar die derde die vaak de drilloefeningen voor zijn rekening neemt, is anders ook wel een klasbak. Tijd noch woorden worden verspild door die kerel.

Misschien wel het seizoen teveel nu, maar ik ga het toch weer wat volgen. De jungle is nog wel een leuk extraatje.

Terug
Bovenaan