Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de eerste echte fysieke proef, daar net voor, ik zou bij die al in de touwen gehangen hebben peis ikAfgang voor Faroek Özgünes.
Wat kom je daar in godsnaam doen als bij de eerste loopproef je tong op je schoenen hangt.
Of het kan natuurlijk ook dat hij zichzelf graag belachelijk maakt.
Van de 11 deelnemers zijn er 4 waar ik nog nooit van gehoord heb.Amai, 't is dan ook nog eens met BV's. Wel origineel, dat zien we niet zo vaak op TV.
Ik zou gewoon dit soort topics dan negeren tot het programma op tv verschijnt. Ik vind het ook ergens irritant dat discussies over een programma tegenwoordig al starten nog voor het programma op tv komt, maar we moeten nu eenmaal mee met de tijd.Kan dat niet via spoilers? Ik heb geen Streamz

Dacht ergens gelezen te hebben dat hij vlak ervoor veel water gedronken had om goed gehydrateerd te zijn, maar dat dit dan wel effe verkeerd viel tijdens het uitvoeren van de burpees.Nono moet al spauwen na de eerste reeks burpees.
Nono had nochtans 'al goed getrained' zei hij zelf.
Wellicht daarom de reden dat ie meedoet. Is blij dat ze hem eens aanspreken met ‘nr 8’ ipv Nono.Volledig terzijde maar mochten mijn ouders mij 'Nono' hebben genoemd dan deed ik ze toch een proces aan.
Dat kijk ik ook wel graag. Ray en Dai zijn sowieso al cool, maar die derde die vaak de drilloefeningen voor zijn rekening neemt, is anders ook wel een klasbak. Tijd noch woorden worden verspild door die kerel.Voor een dubbele portie, sinds afgelopen maandag loopt er op NPO1 ook een nieuw seizoen van Kamp Van Koningsbrugge.
Dit keer zitten ze in de jungle op Suriname.