Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
King gizzard gaat ook weg nu. Meer en meer artiesten making a stand en verlaten Spotify. We gaan dezelfde richting uit als videostreaming waar alles serieus versplintert. Ik kijk nog even de kat uit de boom maar ga misschien ook switchen naar Tidal..Ugh misschien ook maar eens zien om op termijn te switchen, fuck die Ek kerel. Ik deel momenteel een Spotify abo en dan is het toch moeilijk om het gemak en de goedkope prijs achter me te laten. Tidal zou misschien logischer lijken met dat ik een Android smartphone heb, hoewel ik Apple Music ook wel een fijne service vond. Tidal betaalt de artiesten blijkbaar ook wat meer...
Na mijn zomerverlof misschien eens een proefmaand Tidal nemen, ook om te kijken of een aantal albums/artiesten daar op staan die niet op Spotify te vinden zijn.
Deerhoof sinds vandaag ;( hebben hun muziek van Spotify gehaald owv het artikel waar Crock naar linkte
Joanna Newsom
Ben Frost - Aurora
Boredoms (denk dat die op geen enkele streamingdienst staan)
Jim O'Rourke - Bad Timing, Insignificance, Eureka
Bonnie Prince Billy - I See A Darkness, The Letting Go, Master and Everyone, Ease Down The Road
Skee Mask - Compro, Pool
Nomeansno - Wrong
Captain Beefheart - Trout Mask Replica
We gaan dezelfde richting uit als videostreaming waar alles serieus versplintert.
Ik zou graag beter library management hebben, met focus op albums en labels. Lijkt dat geen enkele service hier echt op inzet.
Ek zal niet meer kunnen slapen.![]()
Hairbaby van Otto-Jan Ham haalt muziek van Spotify uit onvrede met investeringen van CEO Daniel Ek in AI-oorlogsvoering | VRT NWS Nieuws
Hairbaby haalt zijn muziek van streamingdienst Spotify. Dat kondigt de band van presentator en muzikant Otto-Jan Ham aan op zijn Instagramaccount. Hij doet dat uit onvrede met de investeringen van Spotify-CEO Daniel Ek in oorlogsvoering met kunstmatige intelligentie.www.vrt.be

![]()
Godspeed You! Black Emperor Remove Music From Streaming Services
The Canadian post-rock band has pulled its discography from Spotify, Tidal, and Amazon Music, with Apple Music soon to followpitchfork.com
Uiteindelijk is @utred de enige echte hipster, hij was voor Godspeed en King Gizz van Spotify.

Last.fm kan loggen op bandcamp!En mijn lastfm statistieken dan!?![]()
![]()
Ale, nog eentje:
Bekijk bijlage 44238
Ook die van Massive Attack?Gelukkig heb ik de vinylplaten!
Ook die van Massive Attack?