FlyingHorseman
Well-known member
Bedankt voor de feedback over Apple Music, mensen! Toch wel een paar behoorlijke minpunten voor mij helaas, misschien eens die gratis maand uittesten en dan zie ik wel.
Er wordt nog altijd heel erg veel goeie muziek gemaakt, maar ik heb het gevoel dat de beste of interessante muziek toch vanzelf wat boven water komt zonder heel actief er achter te zoeken, door gewoon een beetje meer dan gemiddeld met muziek bezig te zijn.
Yesh, mailinglist van een aantal labels, fora, een paar reviewsites, die laatste vooral gewoon om te zien wat er uit gekomen is, de reviews zelf lees ik niet echt. Het helpt ook wel dat ik niet meer per se met alles mee moet zijn, vaak gebruik ik rond deze tijd de eindejaarslijstjes om nog wat interessante releases van het afgelopen jaar te checken.Nah da's onmogelijk @FlyingHorseman. Gij zijt een echt persoon, en nog ne coole pé @ that. Terwijl Apple een lelijk leeg bedrijf is zoals ze vrijwel allemaal wel worden zeker. Haten is eigenlijk ook enkel voor mongolen dus ik probeer dat zo spaarzaam mogelijk te doen maar voor Apple maak ik wel een uitzondering. Btw hoe ontdek jij dan nieuwe muziek? Nog steeds afschuimen van labels en fora ol fashioned way?
Goed punt trouwens van @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Er wordt nog altijd heel erg veel goeie muziek gemaakt, maar ik heb het gevoel dat de beste of interessante muziek toch vanzelf wat boven water komt zonder heel actief er achter te zoeken, door gewoon een beetje meer dan gemiddeld met muziek bezig te zijn.