Jup, normaal ging ik op die wachten en Wukong later kopen, ben blij dat ik het omgekeerd aan het doen ben.![]()
Ff geduld.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup, normaal ging ik op die wachten en Wukong later kopen, ben blij dat ik het omgekeerd aan het doen ben.![]()
Ff geduld.
Ik ben ook een star wars fan maar ik voel het echt niet bij deze game.Ik heb jammer genoeg nog steeds niets gezien dat mij overtuigt om deze aan te schaffen. Bijna cliché om te zeggen, maar het ziet er allemaal zo ongelooflijk generic en saai uit. Het lijkt een spel te zijn dat 10 jaar te laat komt.
De Jedi zijn niet zoals de katholieke kerk, "een jedi met een lichtzwaard" mag gewoon een vrouw zijn ook.Mss door vrouwelijke personage had liever een jedi met licht zwaard gezien.
Ja dat is waar mss verkeerd uitgedrukt maar ik wil een licht zwaard lolDe Jedi zijn niet zoals de katholieke kerk, "een jedi met een lichtzwaard" mag gewoon een vrouw zijn ook.
Ik vind het concept juist wel goed dat het eens geen jedi gedoe is dat we al honderden keren hebben gezien. Eens het star wars universum beleven door een scoundrel is wel boeiender. Afin, het lijkt erop dat het spel daar ook niet echt goed in slaagt en dat is wel jammer.
Star Wars Galaxies would like to have a wordMaar voor mij persoonlijk had de ambitie van dit spel veel hoger moeten liggen als eerste open-world Star Wars game. Iets waar ze zelf zo graag mee uitpakken.

Die momentum heb ik jammer genoeg moeten missen want dat had inderdaad wel eens iets voor mij kunnen geweest zijnStar Wars Galaxies would like to have a word![]()

Tja, uiteindelijk ligt het ook aan ons, toch? Wij, als gamers, hebben met onze portefeuilles een stem, maar toch blijven bedrijven zoals EA, Blizzard en Ubisoft bestaan...Ubisoft blijft vasthouden aan een oude gedateerde formule terwijl er al jaren een evolutie gaande is.
Ik besef dat ik dit allemaal zeg zonder 1 voet verzet te hebben in het spel zelf. Maar naar wat ik er tot nu van gezien heb, geloof ik niet dat het verrassend uit te hoek gaat komen.

Blizzard?Tja, uiteindelijk ligt het ook aan ons, toch? Wij, als gamers, hebben met onze portefeuilles een stem, maar toch blijven bedrijven zoals EA, Blizzard en Ubisoft bestaan...
Mensen blijven domme copy-paste troepgames kopen.![]()
Blizzard is anno 2024 een godaweful garbage bedrijf, ja?Blizzard?
Is alvast handiger dan een zwaar zwaard ja.Ik ben ook een star wars fan maar ik voel het echt niet bij deze game.
Mss door vrouwelijke personage had liever een jedi met licht zwaard gezien.
Gaat dit ook op ps5 ?Of gewoon een maandje Ubisoft+ nemen, dat ga ik allicht doen.
Platforms: PlayStation 5, Xbox Series X en Xbox Series S, Microsoft Windows.Gaat dit ook op ps5 ?
Ubisoft+ is enkel Classics op PlayStation dacht ik, geen Premium en dus geen Outlaws. (btw, Ubisoft+ Classics zit al in Ps Plus Premium en Extra, mocht je dit hebben)Platforms: PlayStation 5, Xbox Series X en Xbox Series S, Microsoft Windows.
Ah k dan ben ik mis. In het artikel online hebben ze het even verder over plus Premium. Dus daar gaat het wel inzitten dan normaalgezien.Ubisoft+ is enkel Classics op PlayStation dacht ik, geen Premium en dus geen Outlaws. (btw, Ubisoft+ Classics zit al in Ps Plus Premium en Extra, mocht je dit hebben)

Star Wars Outlaws PS5 Players Have Been Asked To Start Over By Ubisoft
Star Wars Outlaws is currently available for players who pre-ordered the game, ahead of a full worldwide release on August 30. However, early access may not have been the boon that people might've thought as PlayStation 5 players have now been asked to erase their progress and start over by publisher Ubisoft.
To best experience the Outer Rim, we rolled out a maintenance to make sure everyone is playing the latest version of the game. As one of the players affected who had access to an older version of the game, we are aware you might be encountering some issues after this recent patch. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.
To solve the issue, please make sure you are playing Version 1.000.002. Here's how to check your version:
1. From the game tile, select "Options".
2. Go to "Information".
3. On the Version line, locate the version number.
Once you've confirmed you have the latest version, please start a new save to fully enjoy Star Wars Outlaws as our team intended. If you continue on a prior save you will unfortunately face issues and progression blockers.