Star Wars Outlaws

AFZETBAKKEN_01_699x525px.png

Ff geduld.
Jup, normaal ging ik op die wachten en Wukong later kopen, ben blij dat ik het omgekeerd aan het doen ben.

Ik heb jammer genoeg nog steeds niets gezien dat mij overtuigt om deze aan te schaffen. Bijna cliché om te zeggen, maar het ziet er allemaal zo ongelooflijk generic en saai uit. Het lijkt een spel te zijn dat 10 jaar te laat komt.

Ik heb jammer genoeg nog steeds niets gezien dat mij overtuigt om deze aan te schaffen. Bijna cliché om te zeggen, maar het ziet er allemaal zo ongelooflijk generic en saai uit. Het lijkt een spel te zijn dat 10 jaar te laat komt.
Ik ben ook een star wars fan maar ik voel het echt niet bij deze game.
Mss door vrouwelijke personage had liever een jedi met licht zwaard gezien.

Ik vind het concept juist wel goed dat het eens geen jedi gedoe is dat we al honderden keren hebben gezien. Eens het star wars universum beleven door een scoundrel is wel boeiender. Afin, het lijkt erop dat het spel daar ook niet echt goed in slaagt en dat is wel jammer.

Als er nog wat patches zijn en het spel goedkoop verkocht word zou ik deze misschien nog wel oppikken. Met de juiste verwachtingen van een 7/10 zal ik er allicht nog wel mijn plezier uit kunnen halen, maar zeker niet om de volle pot te betalen.

Ik vind het concept juist wel goed dat het eens geen jedi gedoe is dat we al honderden keren hebben gezien. Eens het star wars universum beleven door een scoundrel is wel boeiender. Afin, het lijkt erop dat het spel daar ook niet echt goed in slaagt en dat is wel jammer.

Ik twijfel of zelfs het concept wel goed is. Het personage hoeft inderdaad geen Jedi te zijn, maar deze scoundrel is dan weer te basic. Dit lijkt geen uitzonderlijk avontuur met een interessante hook, maar gewoon eentje dat we al in tientallen andere games gezien hebben, met exact dezelfde gameplay. Eigenlijk gewoon zelfs GTA. Random person probeert zich op te werken in bepaalde (criminele) organisaties. That's it. 1000 questmarks, een miljard upgrades, alles om de player wat bezig te houden zonder echte inhoud. Nog wat verwijzingen naar originele lore en herkenbare omgevingen/npc's erbovenop en voila: Generic Consumer Product nr. 9723623.

Dat je er wat fun mee kan hebben ga ik niet betwisten, dus het zal misschien een ideaal spel zijn voor Star Wars-fans die na de werk-schooldag wat basic willen shooten, speedbiken en pewpewen in space. Zonder er teveel bij te moeten nadenken. Jump in, jump out. Niks mis mee uiteraard! Maar voor mij persoonlijk had de ambitie van dit spel veel hoger moeten liggen als eerste open-world Star Wars game. Iets waar ze zelf zo graag mee uitpakken.

Ik heb de afgelopen jaren niet massaal veel games gekocht. Maar veel ervan zijn pareltjes geweest van een (soms onverwacht) ongelooflijk niveau. Baldur's Gate, A Plague Tale Requiem, Cyberpunk, Kena, Stray, TLOU2, Detroit: Become Human, Ghost of Tsushima, ... Ik weet het, ik ga al wat jaren terug, en het blijft persoonlijke smaak, maar deze games hebben een indruk achtergelaten. En da's net het punt. Ubisoft blijft vasthouden aan een oude gedateerde formule terwijl er al jaren een evolutie gaande is.

Ik besef dat ik dit allemaal zeg zonder 1 voet verzet te hebben in het spel zelf. Maar naar wat ik er tot nu van gezien heb, geloof ik niet dat het verrassend uit te hoek gaat komen.

Laatst bewerkt:
Ubisoft blijft vasthouden aan een oude gedateerde formule terwijl er al jaren een evolutie gaande is.

Ik besef dat ik dit allemaal zeg zonder 1 voet verzet te hebben in het spel zelf. Maar naar wat ik er tot nu van gezien heb, geloof ik niet dat het verrassend uit te hoek gaat komen.
Tja, uiteindelijk ligt het ook aan ons, toch? Wij, als gamers, hebben met onze portefeuilles een stem, maar toch blijven bedrijven zoals EA, Blizzard en Ubisoft bestaan...

Mensen blijven domme copy-paste troepgames kopen. 🤷‍♂️

Zal eentje zijn voor de budgetbakken op te pikken als ze de ergste bugs uitgehaald hebben (want volgens de IGN review zitten er behoorlijk wat bugs in).

Ubisoft+ is enkel Classics op PlayStation dacht ik, geen Premium en dus geen Outlaws. (btw, Ubisoft+ Classics zit al in Ps Plus Premium en Extra, mocht je dit hebben)
Ah k dan ben ik mis. In het artikel online hebben ze het even verder over plus Premium. Dus daar gaat het wel inzitten dan normaalgezien.
Wat een namen ook allemaal 🙃

Vreemde bugs in early access.

Star Wars Outlaws PS5 Players Have Been Asked To Start Over By Ubisoft

Star Wars Outlaws is currently available for players who pre-ordered the game, ahead of a full worldwide release on August 30. However, early access may not have been the boon that people might've thought as PlayStation 5 players have now been asked to erase their progress and start over by publisher Ubisoft.

To best experience the Outer Rim, we rolled out a maintenance to make sure everyone is playing the latest version of the game. As one of the players affected who had access to an older version of the game, we are aware you might be encountering some issues after this recent patch. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.

To solve the issue, please make sure you are playing Version 1.000.002. Here's how to check your version:

1. From the game tile, select "Options".
2. Go to "Information".
3. On the Version line, locate the version number.

Once you've confirmed you have the latest version, please start a new save to fully enjoy Star Wars Outlaws as our team intended. If you continue on a prior save you will unfortunately face issues and progression blockers.

Terug
Bovenaan