Star Wars Outlaws

Ik heb al een klein uurtje gespeeld, welk of wat soort personage er in de game zit maakt me
niet zoveel uit. Ben nog maar aan 1ste missie bezig , speelt vlot en ingesteld op performance, 40 fps is ook niet slecht.
Toch een gezellig sfeertje in de game , schietelement is ook fun. Graphics vallen ook goed mee.

Ga er ook gaan aan beginnen.
Zitten er eigenlijk silenced weapons in? Had het al eens opgezocht maar vind er niks over.

Paar uurtjes gespeeld.
Tot nu toe ist fun :).
Grafisch zeer nice met alles, incl ray tracing op max en speelt heel vlot.
Tof om te zien dat er toch nog goei geoptimaliseerde games uitkomen.
Qua sfeer is het ook echt goed.
Persoonlijk vind ik de sfeer beter dan bij de Jedi games, maar das ook een ander genre natuurlijk.

Voice acting zit ook goed, net als de sound effects en muziek.

1 ding moet ik wel zeggen.
Deze game heeft de slechtste lyp sync dat ik in jaren heb gezien 😁.
Niets komt overeen met wat er gezegd word en buiten dat de mond af en toe eens opengaat zit er weinig animatie in.

Ik lees trouwens veel mensen die klagen over het hoofdpersonage, en ik zie ook screenshots passeren waar die er echt niet goed uitziet.
Hier merk ik dus niks van op mijn systeem.
Alles ziet er goed uit, incl het hoofdpersonage.

Het kriebelt ook om verder te doen, altijd een goei teken.

Ik vind deze wat aanvoelen als "assassins creed lite" gemixt met "uncharted".

Denk ik niet hoor, open world star wars game zal wel gekocht worden door vele ouders voor hun kinderen.
Bugetbak niet maar wel in korting. Ubi games komen heel snel in korting. Onlangs nog diene 2D Prince of Persia gekocht voor 20 euro. Die was toch ook nog niet zolang uit.

Bugetbak niet maar wel in korting. Ubi games komen heel snel in korting. Onlangs nog diene 2D Prince of Persia gekocht voor 20 euro. Die was toch ook nog niet zolang uit.
Budget bak is idd wat overdreven maar ubisoft games staan toch vrij kort na de release in korting. Ik hoor toch veel gemengde meningen over de game

Ik ben er al ruim mee bezig en ik snap de haat niet tegenover dit spel. Het speelt vlot, verhaal is goed, gameplay zit goed (veel stealth), de sfeer zit goed (Star Wars onderwereld). 't is niet omdat Ubisoft een game uitbrengt dat het slecht is he. De devs zijn de manne van Massive = de Division 2 game (en die game is dik ok zodus).

Heb net mijn hyperdrive dus nu kan ik de rest ook gaan verkennen. Kijimi ziet er al goed uit.

Tot nu toe vind ik het een goed spel.
Je moet al niet grinden om alles van het spel te zien. Serieuze plus voor een open world game.
Ruimtevluchten zijn goed geïntegreerd.
De AI is wel dom. Oerdom.
Met openworld bedoelt men wel dat je de opdrachten in vrijheid kan afwerken en je niet elk hoofdstuk lineair geïsoleerd wordt in een stukje map.
Mensen die denken dat ze nu kunnen reizen doorheen Tatooine om de lore op te snuiven zijn er aan voor de moeite. De wereld is dood.

Ik ben er al ruim mee bezig en ik snap de haat niet tegenover dit spel. Het speelt vlot, verhaal is goed, gameplay zit goed (veel stealth), de sfeer zit goed (Star Wars onderwereld). 't is niet omdat Ubisoft een game uitbrengt dat het slecht is he. De devs zijn de manne van Massive = de Division 2 game (en die game is dik ok zodus).

Heb net mijn hyperdrive dus nu kan ik de rest ook gaan verkennen. Kijimi ziet er al goed uit.
Mensen willen hier geen 60 euro aan uitgeven, en wachten liever tot het in de budgetbak ligt wat het natuurlijk geen slechte game maakt

Terug
Bovenaan