Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope. Je kunt met je blaster wel iemand stunnen, maar ben niet zeker of dit geluidloos is.Ga er ook gaan aan beginnen.
Zitten er eigenlijk silenced weapons in? Had het al eens opgezocht maar vind er niks over.
Klopt, met r1 kan je iemand stunnen, is geluidslood. Enige nadeel is dat het een serieus lange cooldowntijd heeft na gebruik.Nope. Je kunt met je blaster wel iemand stunnen, maar ben niet zeker of dit geluidloos is.
.
.Klopt, maar daar kan je verandering in brengen aan de hand van je equipment.Klopt, met r1 kan je iemand stunnen, is geluidslood. Enige nadeel is dat het een serieus lange cooldowntijd heeft na gebruik.
Denk ik niet hoor, open world star wars game zal wel gekocht worden door vele ouders voor hun kinderen.Binnen drie weken ligt het in de budget bak denk ik.
Bugetbak niet maar wel in korting. Ubi games komen heel snel in korting. Onlangs nog diene 2D Prince of Persia gekocht voor 20 euro. Die was toch ook nog niet zolang uit.Denk ik niet hoor, open world star wars game zal wel gekocht worden door vele ouders voor hun kinderen.
Budget bak is idd wat overdreven maar ubisoft games staan toch vrij kort na de release in korting. Ik hoor toch veel gemengde meningen over de gameBugetbak niet maar wel in korting. Ubi games komen heel snel in korting. Onlangs nog diene 2D Prince of Persia gekocht voor 20 euro. Die was toch ook nog niet zolang uit.
Zal Wukong wel wat mee te maken hebben.Lees dat de verkoop enorm tegenvalt.
Mensen willen hier geen 60 euro aan uitgeven, en wachten liever tot het in de budgetbak ligt wat het natuurlijk geen slechte game maaktIk ben er al ruim mee bezig en ik snap de haat niet tegenover dit spel. Het speelt vlot, verhaal is goed, gameplay zit goed (veel stealth), de sfeer zit goed (Star Wars onderwereld). 't is niet omdat Ubisoft een game uitbrengt dat het slecht is he. De devs zijn de manne van Massive = de Division 2 game (en die game is dik ok zodus).
Heb net mijn hyperdrive dus nu kan ik de rest ook gaan verkennen. Kijimi ziet er al goed uit.