Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een 4000 reeks maar heb zelf al een code gekregen. Weet niet of dit nog eens werkt.
Je kan eventueel een nieuwe nvidia app account maken. for fun en dan kan ik die inloggen en daarmee de code claimen of jij zelf. Je krijgt een uplay key
Heb een pm gestuurdLukt niet. Ik krijg als melding 'je hardware is al gebruikt'.

Slim spel, take the hintHet spel sluit zich af na een paar minuten. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

In Star Wars™ Outlaws: Wild Card, Kay is hired to infiltrate a high-stakes Sabacc tournament. As she crosses paths with the notorious gambler Lando Calrissian, she soon learns that another game is being played.
Die game gaat super hard in sale binnen 1,5 maand je zal em kunnen kopen voor 20€. Ik wacht alvast nog effeDoor die patch overweeg ik om het toch te kopen.
Zowel in en uit in die base kon je via je grapple over de muur.Die ingangen zijn afgezet door de empire en het was precies maar gokken hoe ik daar voorbij moest geraken.
Op Amazon nu 23 euro + 7,5 euro verzendingskosten.Die game gaat super hard in sale binnen 1,5 maand je zal em kunnen kopen voor 20€. Ik wacht alvast nog effe