Star Wars Outlaws

Spel gratis gekregen (PC) bij de aankoop van een nieuwe graka, en ik heb nog maar uurke gespeeld maar ziet er wel ok uit so far.
Ookl visueel, ik had wat schrik met al die lelijke screens die ik al zag maar valt toch goed mee tot nu toe.

Ik heb net een code gekocht op Kinguin maar dan dat je een 4000 reeks moet hebben om dat code te kunnen ingeven op Nvidia App.
Het probleem is dat ik niet meer herinner of ik zo'n code had ingegeven.

Zijn er toevallig hier mensen die een 4000 reeks Nvidia grafisch kaart hebben en mijn code wil ingeven voor mij?

Ik heb een 4000 reeks maar heb zelf al een code gekregen. Weet niet of dit nog eens werkt.

Je kan eventueel een nieuwe nvidia app account maken. for fun en dan kan ik die inloggen en daarmee de code claimen of jij zelf. Je krijgt een uplay key

Ik heb een 4000 reeks maar heb zelf al een code gekregen. Weet niet of dit nog eens werkt.

Je kan eventueel een nieuwe nvidia app account maken. for fun en dan kan ik die inloggen en daarmee de code claimen of jij zelf. Je krijgt een uplay key

Lukt niet. Ik krijg als melding 'je hardware is al gebruikt'.

Vandaag de eerste uitbreiding, alsook een nieuwe grote patch.

In Star Wars™ Outlaws: Wild Card, Kay is hired to infiltrate a high-stakes Sabacc tournament. As she crosses paths with the notorious gambler Lando Calrissian, she soon learns that another game is being played.

Iemand al bevindingen over 1.4? Want ik had deze graag op launch gekocht, maar er toch mee gewacht en 1.4 lijkt toch veel problemen/kritiek op te lossen.

Heb hem onlangs voor €23 op de kop kunnen tikken. Zit er ongeveer een 5 tal uurtjes in.
Spel is imo zeker geen misbaksel. als je er met niet te hoge verwachtingen aan begint valt hij zeker goed mee. Heb hem wel niet gespeeld pre patch, dus echt vergelijken kan ik niet doen.

Ondertussen een uur of 5-6 gespeeld en amuseer me er wel heel erg mee. Nog niet te veel story gedaan (moet nu tegen die mechanic spreken om mijn schip te maken), maar wel al wat side-content gedaan (Slicing Expert, en nu bezig met Speeder Expert).

Kleine 2 weken mee bezig en door omstandigheden niet zoveel kunnen spelen. Voorlopig ook niet echt overtuigd. Vind het bij momenten heel chaotisch?

Net die missie gedaan waarbij je die slicer moet te pakken krijgen en je daarvoor moet inbreken op die empire-base. Als je daar in slaagt moet je terug vluchten naar die stad. Die ingangen zijn afgezet door de empire en het was precies maar gokken hoe ik daar voorbij moest geraken. Toen dat toch gelukt was en ik de stad wou binnen wandelen werd ik gewoon gearresteerd bij dat controlepunt. Toen het spel opnieuw laadde, stond ik plots voorbij dat controlepunt en kon ik gewoon doorwandelen.

Voorlopig ook helemaal geen band met de andere karakters.

Terug
Bovenaan