Ik kan me ook geen kritiek op Vine voor de geest halen. Behalve misschien van @MrKend54l zelf toen die de tegenstanders van Evenepoel in Noorwegen meermaals als Janneke en Mieke omschreef?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matthews en de rest stonden precies stil. Niet dat hier echt sprint toppers bij waren (Bettiol als best of the rest zegt genoeg) maar toch...Coquard eindelijk met zijn eerste WT zege, na 48 niet WT zeges, het zal hem goed doen
Eerste koers, eerste overwinning voor De Lie.
Klein koersje natuurlijk, maar wel een vrij zwaar parcours dus toch weer knap.

Wat een rampzalige organisatie in Argentinië.
Die laatste 2 km waren als kijker thuis zelfs angstaanjagend.
Dan stond er nog één op 1500-2000 m van de streep met een grote slang water te spuiten over de renners ? Vrees dat je daarmee in Europa niet wegkomt, dat was levensgevaarlijk.
Wat een miserie in Argentinië. Amper een signaalgever te bespeuren en dan een plotse splitsing in de laatste kilometer met zelfs toeschouwers in het midden?! Jezus. Mooi van Evenepoel dat hij leadout wil spelen maar vergooi je seizoen niet door een valpartij aan 60km per uur a.u.b.
Yes. Alleen komen ze vrij laat aan, 23u30 ofzo.Op eurosport is San Juan gewoon live te bekijken zeker he?

Op eurosport is San Juan gewoon live te bekijken zeker he?
Net ontdekt dat ik alleen snooker heb opgenomenTenzij de snooker uitloopt zoals gisteren.