Start Wielerseizoen 2023

Yessss, janneke en mieke in een koers waar niemand in topvorm zit.

Kijk al uit naar de editie van dit jaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Coquard eindelijk met zijn eerste WT zege, na 48 niet WT zeges, het zal hem goed doen
Matthews en de rest stonden precies stil. Niet dat hier echt sprint toppers bij waren (Bettiol als best of the rest zegt genoeg) maar toch...

Mooi streepje bij op het palmares van Vine. 3WT zeges+NK op 5 maand tijd is alles behalve verkeerd. De komende maanden gaan we beter kunnen inschatten waar dit te plaatsen is want het feit dat Coquard hier 10de wordt in GC is ook veelzeggend over de breedte van het veld.

Wat een regie daar in Argentinie. En wat een parcour ook. Even een splitsing in de laatste km. Jakobsen blijkbaar verkeerde kant. Ook even wennen dat hij in een andere trui rijd als EK.

Wat een rampzalige organisatie in Argentinië.
Die laatste 2 km waren als kijker thuis zelfs angstaanjagend.

Dan stond er nog één op 1500-2000 m van de streep met een grote slang water te spuiten over de renners ? Vrees dat je daarmee in Europa niet wegkomt, dat was levensgevaarlijk.

Wat een rampzalige organisatie in Argentinië.
Die laatste 2 km waren als kijker thuis zelfs angstaanjagend.

Dan stond er nog één op 1500-2000 m van de streep met een grote slang water te spuiten over de renners ? Vrees dat je daarmee in Europa niet wegkomt, dat was levensgevaarlijk.

Stond ook nog een glazenbak precies midden het straat op een klein eilandje. Ik denk dat ik ook een motorijder met enkel een petje op en in T-shirt door het beeld zag rijden. (Zat op een livestream te kijken dus mottige beeld kwaliteit, Eurosport vind Snooker belangrijker). Dat is rijden buiten Europa zeker. Alhoewel ze in Nederland ook vaak autos op de weg hebben.

Wat een miserie in Argentinië. Amper een signaalgever te bespeuren en dan een plotse splitsing in de laatste kilometer met zelfs toeschouwers in het midden?! Jezus. Mooi van Evenepoel dat hij leadout wil spelen maar vergooi je seizoen niet door een valpartij aan 60km per uur a.u.b.

Wat een miserie in Argentinië. Amper een signaalgever te bespeuren en dan een plotse splitsing in de laatste kilometer met zelfs toeschouwers in het midden?! Jezus. Mooi van Evenepoel dat hij leadout wil spelen maar vergooi je seizoen niet door een valpartij aan 60km per uur a.u.b.

Was wel een sterke leadout is al goed in orde. Die van DSM konden niet volgen. Hij gaat vlak voor die splitsing opzij wat wel het plan zal geweest zijn, ik neem aan dat ze wel wisten hoe die laatste km er bij lag. Enige vreemde is dat Jakobsen Morkov niet volgt. Nu natuurlijk moet je zo'n splitsing niet leggen in de slotkm en wat seingevers zouden ook wel gepast zijn geweest.

Quintana stopt er mee - vindt geen ploeg meer na zijn tramadolaffaire. Logisch, maar toch jammer dat er zo een bitter afscheid volgen op zo een indrukwekkende carrière.

Op eurosport is San Juan gewoon live te bekijken zeker he?
Yes. Alleen komen ze vrij laat aan, 23u30 ofzo.

Ik dacht deze ochtend de aankomst van gisteren te bekijken. Dat was vooraleer ik mijn radio opzette en op het nieuws van 8u hoorde wie gewonnen had:wallbash:

Terug
Bovenaan