Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij werd in 2018 inderdaad 2de na Remco.Mooie nacht voor DSM,
Mooie move van bystrom jammer dat Schmid pokerde.
Mayrhofen heeft een grote stap gemaakt deze winter vorige jaren toch wat moeite bij de overgang , was op het WK bij de juniors degene die het langst bij Remco bleef dacht ik en 2de was?.

Als er iemand is die je in de gaten moet houden de komende jaren is het Hugo Page!
2de vandaag in Cadel Evans…
Reed vorig jaar heel onstuimig en woekerde vaak teveel met zijn krachten, maar hij is intrinsiek zó sterk!
Mooie nacht voor DSM,
Mooie move van bystrom jammer dat Schmid pokerde.
Mayrhofen heeft een grote stap gemaakt deze winter vorige jaren toch wat moeite bij de overgang , was op het WK bij de juniors degene die het langst bij Remco bleef dacht ik en 2de was?.
Op basis van welke uitslag kom je uit bij klimmende sprinter?Toch straf eigenlijk. DSM bakt er 2 jaar echt niets van en net wanneer ze de punten terug beginnnen nodig te hebben breken er weer talentjes door. Zo een klimmende sprinter is ontzettend belangrijk voor UCI punten, zeker met het nieuwe systeem.
.Op basis van welke uitslag kom je uit bij klimmende sprinter?
Toch weer een teleurstellende uitslag van Ewan, in dat deelnemersveld pas zesde sprinten.
In de TDU verwacht je hem als lichtgewicht toch ook in de rit die Coquard wint, en dan zit ie daar op 300m van de meet nog in 30e positie.
Geen wonder dat ik Mallorca de voorbij week gemist heb. Is pas 14u en ze zitten al op 3km van de meet. Gelukkig dat SnakeGR er over poste. Gisteren dees uur was ik nog in de supermakt aan het shoppen. Nu vandaag lijkt het een massasprint te worden, dan waren de voorbije dagen precies interresanter.
EDIT: Winst voor Vervon, Girmay 2e? Perfecte leadout, kilometer aanduiding linksboven zat er wel naast.