De 37-jarige Geraint Thomas gaat niet blijven top 5 rijden in de tour. Bernal blijft een vraagteken voor het topniveau, met alle respect. Die 4e plaats in Argentinië zegt niets. Maar ik neem aan dat ze er bij Ineos er wel in geloven, enfin ze moeten wel met zijn lang contract. Rodriguez blijft ook nog een vraagteken voor het allerhoogste niveau en Movistar zit al sinds vorig jaar ook aan die jongen te trekken. Arensman heeft ook nog alles te bewijzen en ze kunnen daar wel meer dan één top GT rijder gebruiken.
Volgens mij zou Ineos maar al te graag Remco inlijven. Als rijkste (of toch zo goed als) ploeg wil je de beste renners. Remco is ook de speciale renner die niet alleen GC/GT's kan winnen maar ook eendagskoersen en monumenten. Laten we eerlijk zijn, hij is meer dan een unieke renner. Hij zou begot goed staan in zo'n Ineos truitje.
Volgens mij zou Ineos maar al te graag Remco inlijven. Als rijkste (of toch zo goed als) ploeg wil je de beste renners. Remco is ook de speciale renner die niet alleen GC/GT's kan winnen maar ook eendagskoersen en monumenten. Laten we eerlijk zijn, hij is meer dan een unieke renner. Hij zou begot goed staan in zo'n Ineos truitje.
Laatst bewerkt:

.