Start Wielerseizoen 2023

Cav sprinte eerder achter dan vooruit :S hopelijk heeft hij weer niet hetzelfde voor als zijn laatste jaren voor hij bij QS terecht kwam anders gaat hij niet veel plezier beleven aan zijn extra seizoen.

EDIT: nog een keer gekeken en hij maakt wel een zwieper wanneer hij uit het wiel van zijn ploegmaat wil komen dat helpt natuurlijk niet. Dus nog geen zorgen maken :)

Werkt hij niet gewoon 2 trainingen af? Ik geloof dat daar artikels over verschenen zijn in het verleden... dat het vreemd is dat renners maar 1x per dag trainen. In veel andere sporten trainen ze 2x per dag.
Bij zijn oude trainer ja maar lange trainingen zullen er wel geen 2 op een dag zijn

Mathieu met een identiek voorjaarsprogramma als Van Aert, enkel Gent-Wevelgem (voorlopig) geskipped. Dat is voor hem ook wel de moeilijkste wedstrijd om te winnen in het Vlaamse voorjaar denk ik. Dit jaar ook geen kleine wedstrijden (DdV) op het programma, enkel de absolute topafspraken.

Mathieu met een identiek voorjaarsprogramma als Van Aert, enkel Gent-Wevelgem (voorlopig) geskipped. Dat is voor hem ook wel de moeilijkste wedstrijd om te winnen in het Vlaamse voorjaar denk ik. Dit jaar ook geen kleine wedstrijden (DdV) op het programma, enkel de absolute topafspraken.

Weer zilver :headshake: :unsure:

Pogi een 40km solo aan het doen in zijn eerste race van het seizoen. Reed Tullet, Kron, Turner, Rota en 2 ploegmaten (Wellens & Hirschi) net los op het Spaanse grind.

Was te denken. Vond het al wat vreemd dat hij niet zou meedoen. Moet hem toch wel liggen en zeker met VA en VDP er niet bij liggen er toch wel kansen voor hem.

Stijn Steels, ik had hem voor vandaag eerlijk gezegd nog nooit horen spreken, maar wat een verademing! Meer van dat aub.

En Pogacar, tja, in dit deelnemersveld kon je het verwachten maar je moet het toch maar nog doen. Reed weer met speels gemak weg van de rest.

Wellens 3e :eek: zijn draai gevonden bij zijn nieuw ploegske. Eens wat het straks geeft in het voorjaar.

Die was daar vorig jaar ook gewoon al 2e hoor. Nu niet echt speciaal dat hij goed is in dit soort koersen hé.

Stijn Steels, ik had hem voor vandaag eerlijk gezegd nog nooit horen spreken, maar wat een verademing! Meer van dat aub.

Ik vond het ook een heel geslaagde test. Brengt niet achterhaalde kennis en zijn stem is zeker niet irritant. Goede aanvulling bij Eurosport.

Die was daar vorig jaar ook gewoon al 2e hoor. Nu niet echt speciaal dat hij goed is in dit soort koersen hé.

Ja maar hij rijd nu voor een andere ploeg met een andere soort training (of dat werd toch gemeld) dus benieuwd wat dat straks geeft. Is altijd goed op dit moment van het seizoen maar met een nieuwe training is het toch goed om te zien dat het geen negatief effect had. Of het straks ook een positief effect heeft en hij in de klassiekers een stap vooruit zet is natuurlijk de grote vraag.

Was te denken. Vond het al wat vreemd dat hij niet zou meedoen. Moet hem toch wel liggen en zeker met VA en VDP er niet bij liggen er toch wel kansen voor hem.
Op eigen vraag dan nog. Die jongen is echt wel zelfzeker zonder vervelend te zijn (voorlopig dan toch :P), is toch wel tof om te zien.

Een mens mag dromen. Maar stel hij wint, dan is dat toch pure waanzin.
Wat hebben ze in die moedermelk gedraaid tussen 2000 en 2004 vraag je u dan af :P

Op eigen vraag dan nog. Die jongen is echt wel zelfzeker zonder vervelend te zijn (voorlopig dan toch :p), is toch wel tof om te zien.

Een mens mag dromen. Maar stel hij wint, dan is dat toch pure waanzin.
Wat hebben ze in die moedermelk gedraaid tussen 2000 en 2004 vraag je u dan af :p

Einde van de dioxinecrisis :thinking:

Morgen eerste profzege van Cian Uijtdebroeks? Hij is goed aan het rijden maar komt duidelijk nog explosiviteit te kort om vaker mee te doen voor de zege. Green Mountain moet hem wel liggen.

Bernal stapt uit de Ronde van San Juan. Hij had wat last aan zijn knie maar het is gewoon uit voorzorg.
Bernal past voor het nationaal kampioenschap, niks aan de hand.
Bernal past voor de Ruta del Sol. Geen paniek, Parijs-Nice komt niet in gedrang.

Laten we hopen voor hem dat het geen koude en natte PN wordt ...

Terug
Bovenaan