Start Wielerseizoen 2025

Exactly my point... 15 geleden waren er nog wel andere waarheden die vandaag de dag totaal niet blijken te kloppen.

Behalve Terpstra heeft nog niemand anders het tegendeel bewezen dat Boonen zijn gezegde niet klopt.:p

Nu ik zeg ook niet dat je MSR moet rijden om de kassei monumenten te winnen.
Maar eerder dat het geen kwaad kan om hem wel te rijden.

Gewoon jammer voor de koers vooral en ons fans.
Koersen met Wout in de vuurlinie zijn meestal bij de beste/leukste van het jaar.

Afgezien dat het massa’s* riskant is om zoveel koersen te schrappen,

denk ik precies eerder dat het de ploeg is die hem proberen overtuigen heeft om niet te rijden, als ge zag hoeveel die genoot van die cross in dendermonde zou het bijna amper te geloven zijn dat die echt niet zou willen Strade en MSR rijden. Volgens mij wilt die net niks liever dan zich zo rap mogelijk tonen en koersen ???! :love:

*Echt hout vasthouden dat die nu de rest van zijn carrière gespaard kan blijven 🙏

Laatst bewerkt:
Ik zei het al eens eerder maar Wout is een steengoed renner die overal goed in is, maar nergens echt de beste is.
En dat nekt hem echt meer dan eens.

Kerel rijdt als de brandweer op de TT, maar een Remco en Ganna is beter.
Kerel is een fenomeen in de klassiekers, maar botst steeds weer op een betere MVDP en Pogacar.
Etc.

Hij moet met ambitie starten in de ronde en Roubaix. Maar we moeten ook wel een kat een kat noemen, het is van 2020 geleden dat hij MVDP op het terrein van one day echt versloeg. E3 2024 tel ik even niet mee want was zeker niet de beste maar wel gewoon de slimste.
MVDP 2020 is niet meer MVDP 2024 en 2025.

En voor een WK zal hij altijd met Remco aan zijn been zitten. En veel parcoursen die hem liggen liggen Remco ook gewoon zeer goed.

Hilarisch interview. Wat een clown.
Bedankt hiervoor!

Anyway,

Giro parcours is gisteren eindelijk voorgesteld.

Tot rit 15 krijg je precies geen enkele klassementsdag in de bergen voorgeschoteld. De Van Aert van 2022 zou de eerste 15 ritten in het roze rijden.
Voor de rest wel een paar toffe ritjes de eerste twee weken, de sprinters gaan niet al te veel vrijgeleide krijgen.
En op de voorlaatste dag misschien wel dé beste beklimming uit de wielerwereld, de Colle delle Finestre!

De voorlopige deelnemerslijst ziet er ook leuk uit met Landa, Ayuso, Roglic, Carapaz, Hindley, beide broers Yates.
Misschien krijgen we nog eens leuke Giro met dit deelnemersveld.

Roddelpers: Ewan in gesprek met Ineos

Een sprinter is een goed plan van Ineos , maar Ewan en dat in Januari nog regelen is dat minder denk ik dan..

Wat een zwak parcour in de Giro. Wout kan met gemak 2 weken in het roze rijden, wie weet langer.

Programma Vingegaard:

Volta ao Algarve
Paris-Nice
Volta a Catalunya
Criterium du Dauphine
Tour de France
Vuelta a España

Die laatste drie koersen zou Pogacar ook rijden.

Tsja, moeilijke situatie voor Svekke. Wat moet ge doen als ge té goed bent om 'gewoon' ploegleider te worden, maar ook een té goede ploegleider bent om iets anders te doen... Cancellara wist het ook niet... :ROFLMAO:
Te goed zou toch tussen haakjes zetten.
Het is een heel stuk makkelijker als je de top van de wereld onder je beheer hebt, mannen die in heel veel situaties kunnen winnen.
Als je echt meesterlijke tacticus bent die met renners die op voorhand niet topfavoriet kan winnen keer op keer, oké. Maar dat was in zijn geval toch niet zo.

Ik wil hem ook niet te veel downplayen maar hij moet het toch nog allemaal bevestigen in mijn ogen.

Zoiezo niet tot het einde, de laatste week is echt wel te zwaar vrees is.
Hij kan bidden voor gigantische sneeuwval boven de 1000m in de derde week, zodat het peloton afgebotte toppen moet overwinnen.
Dan is het zaak om genoeg minuten te pakken in de eerste twee weken om zeker te zijn van eindwinst.
Beetje een GVA-situatie in T-A, maar wat extremer.

Hij kan bidden voor gigantische sneeuwval boven de 1000m in de derde week, zodat het peloton afgebotte toppen moet overwinnen.
Dan is het zaak om genoeg minuten te pakken in de eerste twee weken om zeker te zijn van eindwinst.
Beetje een GVA-situatie in T-A, maar wat extremer.
Als de Primoz rechtblijft zie ik WVA daar geen minuten van wegrijden de eerste 2 weken. 2 keer 30-45 seconden in de TT. Zelfs als hij nog 6 ritten vlakke ritten wint met bijhorende boni's geeft dat maar max 2min30 a 3min voosprong.

Als de Primoz rechtblijft zie ik WVA daar geen minuten van wegrijden de eerste 2 weken. 2 keer 30-45 seconden in de TT. Zelfs als hij nog 6 ritten vlakke ritten wint met bijhorende boni's geeft dat maar max 2min30 a 3min voosprong.
De Wout van de Tour kan nog eens een poging wagen om een GT-winnaar murw te rijden bergop.
Vergeten dat Roglic meedoet. Grote kanshebber idd. Tenzij hij gans het jaar slechte benen heeft. Ooit moet het ophouden voor hem.

Terug
Bovenaan