Start Wielerseizoen 2025

Rare tactiek van UAE toch? Waarom reden die zo hard door terwijl ze met Van Gils misschien wel de favoriet voor dit rondje mee hebben? Van Gils is sterker bergop en sneller en daarvoor schakelt ge eigenlijk uw eigen teammaten (Soler en Arrieta) uit voor het klassement?
Soler gaat da spel winnen :p

om te lachen maar eigenlijk kan dit toch niet meer? Een geluk dat er daar niet veel publiek was of dit had een serieuze ramp kunnen worden met die renners aan 50-60km/u op een niet afgesloten parcours.

Het is hilarisch, maar ook eigenlijk totaal niet grappig. Organisatie in fout natuurlijk, is echt heel slecht aangegeven, MAAR waarom zitten die renners daar nog vol te sprinten zeg? Je maakt mij niet wijs dat die dat niet door hebben (ge ziet verschillende renners wel inhouden)? Echt enorm gevaarlijk hé.

Het is hilarisch, maar ook eigenlijk totaal niet grappig. Organisatie in fout natuurlijk, is echt heel slecht aangegeven, MAAR waarom zitten die renners daar nog vol te sprinten zeg? Je maakt mij niet wijs dat die dat niet door hebben (ge ziet verschillende renners wel inhouden)? Echt enorm gevaarlijk hé.
Ja eerste reactie is echt lachen, maar kon wel nog anders afgelopen zijn.
Als er daar een toeschouwer wat verstrooid is kan die los in dat peloton lopen :crazy:.

Op welk bord zouden ze zich gebaseerd hebben om te beginnen met sprinten? 🤔:ROFLMAO:

Terug
Bovenaan