En wat is er mis met in het wiel rijden? Het is de openbare weg toch waar ze rijden? Als ze effectief in de weg gaan rijden of ernaast blijven of... hebben ze een punt maar over iemand in het wiel of iemand die erachter rijdt. Daar moet je echt wel mee omkunnen als renner als je op de openbare weg rijdt.
@Archaos : tuurlijk is dat niet mogelijk, daarom dat je als prof er moet tegenkunnen dat er soms renners in je spoor proberen te blijven. Het is trouwens ook omdat zo'n mensen interesse in het wielrenner hebben dat Vingegaard goed zijn boterham verdient.
Goh, stel je voor dat je morgen buiten wandelt en er wandelt voortdurend iemand 2 meter achter jou. Hij/zij volgt jou overal waar je gaat en je merkt dus dat hij/zij niet toevallig ook die richting uit gaat, maar gewoon die richting uitgaat, omdat jij ook naar daar gaat. Ik zou dat toch ook vervelend vinden

Ik ben akkoord dat je je daar toch boven moeten zetten, dat wel. Ze zijn toch ook wel wat gewoon die wielrenners. Maar ik snap anderzijds ook dat ze het niet altijd even leuk vinden, en als je dan je dagje niet hebt...
En je laatste zin... zou je dat over elke opdringerige fan vinden? Je kan ook fan zijn zonder opdringerig te zijn hé, zoals de meeste fans. Uiteindelijk verdient Vingegaard vooral zijn boterham door de sponsors. En die sponsors investeren vooral in het wielrennen voor zichtbaarheid, dus naargelang hoeveel mensen er thuis voor de buis volgen, of langs de kant van de weg staan.
Vingegaard lijkt me ook niet de meest toegankelijke renner. Geeft toch altijd een timide, teruggetrokken indruk. Doet me soms wat denken aan een Cadel Evans.