Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De wind lijkt morgen in de loop van de namiddag enigszins te draaien van NW naar N-NW dus het kan wel een klein impact hebben maar aan de andere kant spreken we over een tijdspanne van minder dan 2h30m... op die korte tijd gaat de wind Del Torro wel geen extra 20 of 30 seconden kosten zeker? Alle we hebben het al eerder gezien zoals in de Giro een aantal jaar geleden maar toch...
Hij zat al langs de linkerkant van Christen zijn fiets. Dus toch niet onlogisch om langs daar zelf te willen versnellen. Hij kon op dat moeilijk inhouden om naar rechts te gaan en dan opnieuw versnellenAmai zware val. Christen zal wel DQ krijgen want uiteindelijk is wat hij doet gevaarlijk en tegen de regels, maar Van Gils zoekt het ook wel zelf. Rare keuze om daar langs links proberen te gaan als je ziet dat Christen naar Pidcock zijn wiel gaat springen. Hopelijk vallen zijn blessures mee.
Hij zat al langs de linkerkant van Christen zijn fiets. Dus toch niet onlogisch om langs daar zelf te willen versnellen. Hij kon op dat moeilijk inhouden om naar rechts te gaan en dan opnieuw versnellen
Die Christen is een brokkenpiloot aant worden.. gaat met Van Gils op wandel en zet dan nog eens een elleboogje... Eerder dit jaar in de Alula Tour was het ook al van dattem. Mag eens een schorsing krijgen lijkt me.
Je hebt puur tactisch gezien absoluut een punt en het is een feit dat elke renner in Christen zijn plaats naar het wiel van Pidcock gezogen wordt maar het blijft een schandalige actie van Christen en Van Gils hier met de vinger wijzen zou toch een beetje victim blaming zijn, ondanks het feit dat hij puur sprinttactisch geen goede keuze maakt.Meteen wanneer Christen aangaat zit Van Gils er nauwelijks naast hé. Op dat moment weet je als renner dat Christen naar het wiel van Pidcock zal proberen springen en dus moet je een beetje inhouden en in het wiel van Christen kruipen om er dan later langs rechts uit te komen. Zelfs als Christen zich gewoon naast Pidcock gaat zetten, zit je als Van Gils zijnde ingesloten.
Dat neemt niet weg dat Christen wel gewoon te veel naar links gaat en Van Gils in gevaar brengt en dus een DQ verdient, maar je had het Van Gils zijnde wel echt zien aankomen imo. Resultaat ziet er ook erger uit omdat hij door een heel klein contact de barrière in wordt gekatapulteerd.
Laten we vooral hopen dat de schade bij Van Gils meevalt, hij leekt in goede doen.
hij kijkt, steekt half de baan over, kijkt nog eens,
Ik heb die clip ook nog een aantal keer herbekeken. Die eerste keer op 0:02 kijkt hij wrs naar Pidcock (normaal ziet hij daar Van Gils al maar dat doet er eigenlijk niet toe).Hier ben ik niet mee akkoord, heb het net nog eens bekeken. Kijkt die nadat hij begonnen is met "oversteken" nog eens naar Van Gils? Mij lijkt het dat die gewoon het achterwiel van Pidcock in het oog aan het houden is. Maar het is moeilijk te zeggen, en ik vind het persoonlijk wat te makkelijk om met zekerheid te zeggen dat Christen zeker weet wat hij doet. Christen heeft het brein van een vis, da's echt een domme kerel, die doet al jaren vreemde dingen, zelfs bij de junioren al, dus ik weet het niet.
Maar nog eens, dat betekent niet dat hij niet gestraft mocht worden. Want dom zijn is geen excuus als je gevaarlijk bent daardoor. Een schorsing vind ik er persoonlijk echter over.
En wat Kimme zegt over een "elleboog" zie ik ook echt totaal niet. Christen sprint altijd met zwaaiende ellebogen. Die zijn rechterelleboog zwaait even veel naar buiten dan zijn linker, dan kan dat alleszins al zeker niet bewust zijn.
Van Gils zijn bekken gebroken. Aiaiai.
ahja?Voorjaar de vuilbak in, toch ook al veel meegemaakt