Start wielerseizoen 2026

als jij zegt dat ie de uitspraken doet dan moet je ook kunnen aantonen hé.
En ja hij kan de Tour winnen in 2026 en hij mag toch beter willen zijn dan Pogacar daar is op zich toch niets mis mee? Heeft toch niets te maken met de beste renner te wereld overklassen of andere onzin die jij eraan koppelt. En het is niet omdat je beter bent dan Vingegaard dat je beter bent dan Pogacar. Omgekeerd wel als je Pogacar kunt kloppen dan klop je ook Vingegaard.

Met andere woorden: die eerste post hierboven van Weimaraner is gewoon een dikke leugen.

Dus van twee zaken één: ofwel is onze vriend niet het scherpste mes in de lade, ofwel rammelt hij hier goed met onze kl*ten (ik vermoed het laatste gelet zijn postgeschiedenis :baard:)

Met andere woorden: die eerste post hierboven van Weimaraner is gewoon een dikke leugen.

Dus van twee zaken één: ofwel is onze vriend niet het scherpste mes in de lade, ofwel rammelt hij hier goed met onze kl*ten (ik vermoed het laatste gelet zijn postgeschiedenis :baard:)
Ik heb mij al een aantal keer afgevraagd of het geen bot is tbh... let bv op het enigszins vreemde gebruik van hard backspaces midden in zinnen in die laatste 2 posts. En quasi alle posts zijn nogal "2 voeten vooruit" met als hoofddoel vooral de boel een beetje op te stoken. Dat kunnen we zelfs ook wel zonder extra hulp dank u :tongue:

Tijd dat de Vlaamse klassiekers beginnen, want er beginnen hier weer teveel Remco-'discussies' te ontstaan :tongue:

In hoeverre speelt het mee dat ze door het slechte weer meer op de rollen rijden dan op de weg voor een prof?
Ik zou denken dat het weinig uitmaakt, je kan uw trainingen perfect maken zoals je wil (intervallen enzo). Maar mentaal is het wel moeilijker vermoed ik om heel de tijd binnen te moeten rijden en niet buiten.

Ai dat zag er eerst heel vlot uit, maar valt toch wat tegen precies

edit: dit is goed, nu zijn mijn verwachtingen voor dit jaar terug getemperd :p
edit2: ai pijnlijk dit

Laatst bewerkt:
zie del Toro wel remco er nog opleggen, precies wa teveel zelfvertrouwen en over zen toeren.
Overgang na hooggebergte is precies toch te groot voor velen.

edit: Van Wilder en Van Eetvelt ook top!

Laatst bewerkt:
Ze hebben op VTM dezelfde brilletjes als op de VRT denk ik.
Tiberi: Front of the race komt er op het scherm. "Jaja, Tiberi verliest ondertussen toch ook weeral 30 seconden op Gall..." :unsure:

Tiberi hier een ferme zaak aan het doen als alles zo blijft.

Wuyts en Bakelants zijn dramatisch. Die volgen precies de koers niet en missen alles dat gebeurt. Even dramatisch als Remco zijn prestatie vandaag

Remco hoe jammer het ook is zal nooit de tour winnen. Gewoon komt hij in de bergen te kort. Geen schande maar realiteit. Nu staat er op sporza dat hij krampen had, maar is altijd iets wel.

Tja Remco, ik dacht dat ie dit jaar es echt vertrokken was om een sterk jaar te rijden en dan in de eerste bergetappe gebeurt dit weer...

Dees jaar gaat ie toch echt met wat sterke resultaten moeten komen in (grote) rondes. Heeft geen excuses meer. Heeft een goeie winter achter de rug en heeft een sterke ploeg achter zich. Als ge dan in elke bergetappe er weer afgereden wordt en op minuten gezet wordt door subtoppers, dan is het misschien beter om gewoon om te scholen naar ééndagskoersen en klassiekers want tourwinst zit er dan gewoon nooit meer in. Tis ni dat enkel pogacar en vinnegaard beter zijn. Er zijn wrs 10-15 renners bergop die beter zijn dan hem. Ge kunt geen tour winnen met tijd winnen in twee tijdritten om dan in elke bergetappe op minuten gereden te worden.

Terug
Bovenaan